Rab Trail 2022

DATUM: 01.10.2022., subota

LOKACIJA: otok Rab, Lopar

16. izdanje

10. kolo Treking lige 2022.

....................................................................................

 

KATEGORIJE 

Challenger 23km/500m+

Active 13km/200m+

Light 6km/150m+

....................................................................................

 

PRIJAVE SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

...................................................................................

 

ZEMLJOVID RAB TRAIL 2022 - KLIKNI OVDJE!

 

...................................................................................

 

ŠTO VAS SVE ČEKA - KLIKNI NA VIDEO!

 

 

CHALLENGER 23km / 500m+

GPS log i profil: klikni ovdje!

Start:  Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, 11:30h

Okrijepa 1: 9,5km (voda, Coca-Cola) /  Limit: 13:30

Okrijepa 2: 16,5km (voda, Coca-Cola, banane) / Limit: 14:30

Cilj: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 17:30h

 

 

 

ACTIVE 13km / 300m+

GPS log i profil: klikni ovdje!

Start: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 11:30h

Okrijepa: 9,5km (voda, Coca-Cola)

Cilj: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 16:30h

 

 

 

LIGHT 6km / 150m+

GPS log i profil: klikni ovdje!

Start: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 11:30h

Cilj: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 14:30h

Napomena 1: nema okrijepe za kategoriju Light 6km

Napomena 2: Medalje za prva tri mjesta u M i Ž kategoriji dobivaju djeca ispod 12 godina (2010 godište i mlađi). Konačni poredak svih natjecatelja bez obzira na godište biti će objavljen on-line.

 

 

 

 

....................................................................................

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (domaći sudionici 80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama), 25 EUR  ukupan iznos startnine inozemni sudionici

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je  23.09.), a na registracijama za utrku (30.09.-01.10.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju ukupan iznos startnine 25 EUR  (rok za uplatu startnine je 23.09, strtninu NE UPLAĆUJU U HRK). Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, (na registracijama za utrku dodatno plaćaju koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 30.09.-01.10. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.

 

Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Ukupan iznos starnine u iznosu od 25 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. 

 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita/inozemni ukupne startnine i on-line prijavljeni do datuma 23.09. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi -  dobivaju veličinu majice koju označe u prijavi (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 23.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili ukupan iznos startnine od 25 EUR do 23.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili inozemni 25 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 30.09.-01.10.

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 80kn za domaće i uplatu ukupne startnine od 25 EUR za inozemne sudionike: 

Klub pustolovnih sportova  Multisport / Draškovićeva 23 / 10000 Zagreb / Croatia
IBAN: HR3724840081107510763
SWIFT: RZBHHR2X

Banka: Raiffeisenbank Austria d.d./ Magazinska cesta 69 / Zagreb, 10000 / Croatia
Poziv na broj: nema poziva na broj (u model staviti "99")

...................................................................................

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 23.09. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 23.09. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80kn/inozemni ukupnu startninu 25 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 02.10. ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 30.09.-01.10. te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 23.09. on-line do 12:00h i 2.) HR sudionik uplatio depozit od 80kn/ ukupnu startninu 25 EUR inozemni sudionuk, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 23.09. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad / 2022.

....................................................................................


"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obork na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Okrijepna stanica za Challenger (2) i Active kategoriju (1)
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotofrafiranje utrke i video materijali

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

 

Dodatne beneficije za sudionike: smještaj u hotelima Valamar po cijenama od 60% popusta od regularne cijene u tom terminu!

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!

....................................................................................

PRAVILA
1.Natjecatelji moraju slijediti označenu trasu sukladno odabranoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze. 
2.Natjecatelji se natječu na vlastitu odgovornost. 
3.Natjecatelji se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige. 
4.Natjecatelji moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu. 
5.Natjecatelji moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha. 
6.Natjecatelji se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. 
7.Natjecatelji se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na evidencijskim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija. 
8.Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom. 
9.Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja i to isključivo u Light kategoriji.
10.Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani. 
11. Organizator nisu odgovorni za oštećenje ili gubitak stvari ili privatne imovine.

 

OBAVEZNA OPREMA 
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Prva pomoći: zavoj, gaza, flasteri
- Zemljovid / vodič utrke
- Startni broj na predjelu prsa/trbuha (evidencijski karton za one bez startnog broja)

- 1l tekućine između okrijepnih stanica

....................................................................................

 

TEREN I TRASA 
Trasa za sve kategorije prolazi planinarskim putevima i šetnicama. 
Trasa za sve kategorije je označena. 
Svi putevi su prohodni, nema makije/gustiša/žbunja/trnja, a 80% staza u svim kategorijama su trčljive.
Veći dio poluotoka Lopar ide pješčanim plažama i stazama koje ovu utrku čine vrlo trčljivom, posebice Ligh kategorija.

....................................................................................

 

NAGRADE

Medalje i poklon paketi sponzora i partnera za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2010 i mlađi)! 

 

....................................................................................
 

SATNICA

 

PETAK, 30.9:

20:00-22:00: Registracije za utrku za sve kategorije / terasa turističkog naselja San Marino

 

SUBOTA, 01.10.
09:00-11:00: Registracije za utrku za sve kategorije / terasa turističkog naselja San Marino

Važno!  Na registracije dođite najkasnije u 10:00!

11:30: Start za sve kategorije, Rajska plaža (ispod turističkog naselja San Marino)

Od 13:00-17:00: obrok na cilju

14:30: Limit za dolazak na cilj za Light kategoriju

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije

16:30: Limit za dolazak na cilj za Active kategoriju

17:30: Limit za dolazak na cilj za Challenger kategoriju

 

02.10., NEDJELJA

Izlet na Goli otok. Okupljanje i ukrcaj u 09:45, polazak u 10:00 iz luke San Marino, ukrcavanje sa Golog otoka u 13:30 i dolazak u Lopar u 14:00.

Transfer Rab-Goli otok-Rab se plaća 90kn (u gotovini, na ulazu u brod). 

....................................................................................

 

SMJEŠTAJ
Za sve sudionike ponuđen je smještaj po izuzetno povoljnim cijenama u hotelu i mobilnim kućicama u turističkom naselju San Marino i u San Marino Camping Resortu. 

Da biste iskoristili ovu ponudu, unesite promo code 100 na stranici valamar.com ili kliknite na link za rezervaciju, odaberite datume unutar 29.09.- 03.10.2022. i odaberite tip sobe te uživajte na prekrasnom Rabu. 

 

Hotel San Marino Sunny Resort by Valamar****
Cijena dvokrevetne sobe sa doručkom i večerom: 61 EUR (30,50 EUR po osobi)

 

Mobilne kućice San Marino Camping Resort**** 
Cijena po danu: 39 EUR

 

Promo code: 100
Period validnosti: 29.09. – 03.10.2022. 

Link za rezervaciju: klikni ovdje!

 

....................................................................................

 

PRIJEVOZ DO RABA: U vlastitom aranžmanu.


RED VOŽNJE TRAJEKTA: http://www.rapska-plovidba.hr/plovni_hr.html

....................................................................................

 

Kontakt:

Mob: 098 819 281

Email: treking-liga@outdoor.hr

 

Molimo da nas kontaktirate ukoliko je slučaj da na web stranici utrke ne možete naći potrebne informacije. Sve informacije o utrci pogledajte OVDJE!

....................................................................................

 

ŠTO VAS SVE OČEKUJE? POGLEDAJTE!