Rab Trail 2021

UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

Iznos participacije/članarine za sve kategorije: 180kn (80kn uplate depozita na račun organizatora + 100kn u gotovini na registracijama 17. ili 08.09.)

Zakašenjele uplate depozita i on-line prijave (ili oboje): Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i on-line prijavljeni do datuma 09.09. ne dobivaju majicu, "finišersku"medalju (dobivaju zamjenska umjesto originalne) i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te iznos od 180 kn participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku u Loparu.

 

INOZEMNI NATJECATELJI: plaćaju članarinu/participaciju na dan utrke u gotovini! Startni paket dobivaju samo ako su se prijavili on-line do 09.09. do 12:00h!

 

Djeca, maloljetnici i osobe 60+ plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate). Djeca do 12 godina - 2009.. godište i mlađi -  ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječjih veličina) već buff. Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe!

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 09.09. se ne može zatražiti povrat depozita (može se prenijeti na drugu osobu).

Povrat startnine nakon registracije: Nakon registracije i preuzimanja startnog broje i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke poslije 09.09., a koji su uplatili depozit od 80kn, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke u drugi termin, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog određenih okolnosti ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijave za natjecatelji iz HR: Prijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 09.09.on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 80kn, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 09.09. sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Valjanost prijave za inozemne natjecatelje: Prijava je valjana ukoliko je sudionik prijavljen do 09.09. do 12:00h. Svi prijavljeni poslije ovog datuma neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjenska umjesto) i startni broj (dobivaju zamjesnki umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec rujan / 2021.

....................................................................................

"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obork na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Okrijepna stanica za Challenger (2) i Active kategoriju (1)
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotofrafiranje utrke i video materijali

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

 

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!

....................................................................................