Rab Trail 2022

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 80kn za domaće i 12 EUR za inozemne sudionike: Biti će dostupan od 04.09.2022. 

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama)

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je  23.09.), a na registracijama za utrku (30.09.-01.10.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 12 EUR depozita (rok za uplatu depozita je 23.09., depozit NE UPLAĆUJU U HRK), te na registracijama za utrku (30.09.-01.10.) NADOPLAĆUJU dodatnih 15 EUR ili 100 HRK u gotovini. Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje.Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, plaćaju dodatnih 60HRK na registracijama za utrku (a koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 26.09. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 26.09. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 30.09.-01.10. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.

 

Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Depozit u iznosu od 12 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 26.09. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 26.09. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 30.09.-01.10. inozemni sudionici nadoplaćuju 100 HRK ili 15 EUR (ne primaju se kovanice). 

 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i on-line prijavljeni do datuma 26.09. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi -  ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 26.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 12 EUR do 26.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili 30 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 30.09.-01.10.

...................................................................................

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 26.09. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 26.09. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80kn/inozemni 12 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 02.10. ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 30.09.-01.10. te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 26.09. on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 80kn/inozemni 12 EUR, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 26.09. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad / 2022.

....................................................................................

"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obork na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Okrijepna stanica za Challenger (2) i Active kategoriju (1)
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotofrafiranje utrke i video materijali

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

 

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!

....................................................................................