Krk n Trail 2025
IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE
Startnina za sve kategorije: 30€ (20€ uplate depozita na račun organizatora + 10€ u gotovini na registracijama 11.10.)
Uplata depozita: Uplaćeni depozit u iznosu od 20€ (a kao i on-line prijava) mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do petka, 3.10. do 10:00h. Uplatom depozita sudionici u svojem startnom paketu osiguravaju majicu, obrok i finišersku medalju..
Djeca, maloljetnici (2008 i mlađi) i osobe 65+(1960 i stariji) plaćaju samo depozit od 20€ (bez nadoplate). NAPOMENA: Ova odredba odnosi se samo na državljanje RH! Djeca, maloljetnici i umirovljenici moraju osobno biti prisutni prilikom preuzimanja startnog broja te moraju sa sobom imati identifikacijski dokument koji će ih osoblje za zapisničkim stolom tražiti na uvid. Djeca 12 godina i mlađi mogu se natjecati isključivo u Light kategoriji te na utrku mogu ići isključivo u pratnji odrasle osobe koja je također prijavljena na utrku i ide na istu dužinu kao i dijete te ta osoba mora biti s djetetom prilikom podizanja startnog broja.
Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i ne budu prijavljeni on-line do 3.10. do 10:00h ne dobivaju majicu, obrok i finišersku medalju te plaćaju startninu u iznosu od 25€ (djeca i osobe 65+ 20€) na registracijama 11.10. Molimo da pripremite točan iznos od 25€-
Ostale važne napomene oko uplata i prijava
Prilikom nadoplate startnine od 10€ primamo samo papirnate novčanice od 10€ ili 5€ i molimo da imate pripremljen točan iznos. Ostatak se ne vraća, a kovanice se ne primaju.
Povrat depozita: Nakon 3.10. poslije 10:00h se ne može zatražiti povrat depozita.
Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.
Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 3.10. poslije 10:00h, a koji su uplatili depozit od 20€, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.
Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja ili otkazivanja utrke a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime).
Prijava je valjana ukoliko se sudionik:
1.) prijavio do 3.10.on-line do 10:00h
2.) uplatio depozit od 20€, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 3.10 do 10:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu/buff, obrok, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.
RAČUN ZA UPLATU: Uplate će biti otvorene od 20.09.2025.!
Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad / 2025.
....................................................................................
"Što plaćamo i dobivamo za 30€ startnine?"
SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:
- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Majica utrke ili buff
- Obrok na cilju poslije utrke
- Startni broj
- Finišerska medalja
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama
- Okrijepna stancia za Challenger kategoriju
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke
- Obrada uplata startnina
- Osiguravanje parkinga
- Zabavni program (koncert i party u noćnom klubu Porto)
I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!