Krk Island Trail 2019

On-line prijave otvorene su do samog dana utrke, 12.10. Možete se još prijaviti do samih registracijama za utrku (11. i 12.10.), a pod uvjetom da ste prethodno prijavljeni on-line. Svi sudionici koji nisu uplatili depozit od 70kn, a završno sa datumom 02.10. (srijeda) u startnom paketu neće dobiti majicu te dobivaju zamjensku finišersku medalju i zamjenski starni broj, a participaciju u iznosu od 170kn plaćaju na registracijama u petak ili subotu na Krku (11. i 12.10.). Ukoliko ste uplatili depozit na vrijeme i prijavili se on-line do 02.10., a niste označeni kao "plaćeno" (kvačica i plava boja u sustavu) pošaljite nam mail na:

treking-liga@outdoor.hr.

 

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

Startnina za sve kategorije: 170kn

Rok do kojeg depozit u iznosu od 70kn  mora biti evidentiran na računu organizatora:  02.10.2019. 

UPLATE DEPOZITA SU ZATVORENE! Natjecatelji koji ne budu evidentirani po uplatama depozita do ovog datuma ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju zamjenska umjesto originalne) i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog). 

 

Inozemni natjecatelji plaćaju članarinu/participaciju na dan utrke u gotovini. Puni startni paket dobvaju samo ako su se prijavili on-line do 02.10. do 12:00h!

 

Djeca, maloljetnici i osobe 60+ plaćaju samo depozit od 70 kn (bez nadoplate). Djeca do 12 godina - 2007 godište i mlađi -  ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječijih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe!

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 70 kn do 02.10. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji koji nisu prijavljeni on-line zaključno sa 02.10. do 12:00h neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 170 kn participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku u Baški u petak navečer ili u subotu ujutro.

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 02.10. se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije: Nakon regiatracije i preuzimanja startnog broje i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke poslije 02.10., a koji su uplatili depozit od 70kn, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja ragistracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 13.10.ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita.

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket.

Valjanost prijave za natjecatelji iz HR: Prijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 02.10.on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 70kn, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 02.10. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjesnki umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Valjanost prijave za inozemne natjecatelje: Prijava je valjana ukoliko je sudionik prijavljen do 02.10. do 10:00h. Svi prijavljeni poslije ovog datuma neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjenska umjesto) i startni broj (dobivaju zamjesnki umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad / 2019.

....................................................................................


SUDJELOVANJE UKLJUČUJE SLJEDEĆE:   
- Organizaciju utrke
- Sudjelovanje na utrci
- Osiguranje GSS-a i liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku

- Majica (za one koji su prijavljeni/uplatili na vrijeme)
- Obrok na cilju 
- Startni broj (za one koji su prijavljeni/uplatili na vrijeme)
- Okrijepna stanica za Challenger (2) i Active kategoriju (1)
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Paketi sponzora za pobjednike

- Finišerske medalje (za one koji su prijavljeni/uplatili na vrijeme)

 

....................................................................................

 

OBAVEZNA OPREMA 
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Prva pomoći: zavoj, gaza, flasteri
- Zemljovid / vodič utrke
- Startni broj na predjelu prsa/trbuha (evidencijski karton za one bez startnog broja)

- najmanje 0.5l-1l tekućine