Adria Spring Trail 2024

VAŽNA OBAVIJEST: PRIJAVE SU PRODUŽENE DO PONEDJELJKA, 15.4., DO 10:00H!

Svi koji se do tog vremena prijave on-line i uplate depozit, dobivaju puni startni paket.

 

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

Startnina za sve kategorije:  27€ (17€ uplate depozita na račun organizatora + 10€ u gotovini na registracijama 20.4.)

Uplata depozita: Depozit u iznosu od 17€ mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do petka, 12.4. do 10:00h. Uplatom depozita sudionici u svojem startnom paketu osiguravaju majicu, finišersku meradlju i originalni startni broj.

 

Djeca, maloljetnici (2007 i mlađi)  i osobe 60+(1964 i stariji) plaćaju samo depozit od 17€ (bez nadoplate). Djeca do 12 godina mogu se natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! NAPOMENA: Ova odredba odnosi se samo na natjecatelje iz RH!

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i ne budu prijavljeni on-line do 14.4. do 10:00h ne dobivaju majicu, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te plaćaju startninu u iznosu od 20€ na registracijama 20.4. Molimo da pripremite točan iznos od 20€ (novčanice od 5€, 10€ ili 20€) prilikom uplate gotovine na registacijama. Napomena: djeca plaćaju 17€ i ne dobivaju majicu, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA; Uplate su zatvorene

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Prilikom nadoplate startnine od 10€ primamo samo papirnate novčanice od 10€ ili 5€ i molimo da imate pripremljen točan iznos. Ostatak se ne vraća, a kovanice se ne primaju. 

Povrat depozita: Nakon 12.4. poslije 10h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 12.4., a koji su uplatili depozit od 17€, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 21.4., a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Prijava je valjana ukoliko se sudionik:

1.) prijavio do 12.4.on-line do 10:00h

2.) uplatio depozit od 17€, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 14.4 do 10:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

 

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec travanj / 2024.

....................................................................................

 

"Što plaćamo i dobivamo za 27 startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Prijevoz autobusom na start utrke za Active i Challenger kategoriju

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotografiranje utrke i izrada video materijala

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

- Osiguravanje parkinga za sve sudionike

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!

....................................................................................