Arba trail 2023

ARBA TRAIL ODGOĐEN ZA JESENSKI TERMIN!
 
 
Dragi prijatelji i kolege,
Obavještavamo vas da je Arba trail na otoku Rabu (Kalifront) odgođen i premješten za datum 1.10., nedjelju. Odlučili smo ove da ovaj jedinstveni trail bude dio Rab traila, a koji je na rasporedu 30.9., u subotu, tako da će sudionici imati sjajan trail vikend: u subotu će se trčati "klasični" Rab trail u Loparu, a u nedjelju Arba trail na Kalifrontu. Svi koji će ići na oba traila, imati će posebne pogodnosti startine. Osim dva traila, taj će vikend biti još obogaćen ponudom MTB ture u organizaciji Adria bikea te izleta na Goli otok. Uglavnom, odlučili smo da vam na Rabu organiziramo sjajan sadržajni vikend, a koji će još nuditi i odlične uvjete smještaja u hotelima i kampovima Valamar.
 
Veselimo se druženju na Rab outdoor weekendu 30.9

 

 

ARBA TRAIL 2023 . ODGOĐEN ZA 1.10.2023.!

by Rab Archaeological Traces

Otok Rab / Kalifront

2. izdanje

 

 

Po drugi puta Treking liga, a u sklopu projekta Rab Archaelogical Traces, organizira Arba trail (stari rimski naziv za otok Rab) na jednom od najšumovitijih područja Mediterana: poluotok Kalifront na otoku Rabu! Ovaj jedinstveni prirodni biser otkrit će vam kulturna, arheološka, povijesna i prirodna blaga ovog otoka, provest će vas kroz zaštićeni krajolik Dundo šume kroz koje se proteže „Premužićeva staza“, remek-djelo planinarskog graditeljstva i ponuditi vam nezaboravan vikend uz odlične uvjete smještaja u hotelima Valamar! Utrka je već u pred ljetnom periodu, no zahvaljujući dubokom hladu prekrasnih šuma Kalifronta, biti ćete zaštićeni od sunca, a na mnogim mjestima ćete se zasigurno osjećati kao da ste u Jurassic Parku! Vidimo se 29.4. na Kalifrontu u Suhoj Punti, na otoku Rabu!

 

Datum: subota, 29.4.2023.

2. izdanje / 4. kolo Treking lige 2023

Lokacija utrke: otok Rab / poluotok Kalifront / Suha punta / Valamar Carolina Hotels

Lokacija registracija, starta, cilja, proglašenja pobjednika i obroka: Valamar Carolina Hotels (Suha punta / Kalifront)

Kontakt: treking-liga@outdoor.hr

Facebook: www.facebook.com/TrekingLiga 

....................................................................................

 

PARTNERI PROJEKTA: 

Rab Archaeological Traces

TZG Rab

TZO Lopar

Pučko otvoreno učilište Rab

Centar za kulturu Lopar

....................................................................................

 

KATEGORIJE 

Challenger: 25 km / 600m+
Active: 16 km / 350m+
Light: 9 km / 150m+

 

Start utrke za sve kategorije: 11:30

 

Koncept za sve kategorije: Trail - staza je označena za sve kategorije

Okrijepne stanice: Okrijepna stanica za Challenger 25km na 15.5km. Za Active 16km na 8km (voda + Cola)

Teren i trase: Planinarski putevi, šetnice i makadamske ceste i "Premužićeve staze" na poluotoku Kalifront

....................................................................................

 

REGISTRIRAJ SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

 

....................................................................................

 

SATNICA 

Subota, 29.4.

09:00-11:00: Registracije za utrku, Valamar Carolina Hotels, recepcija hotela

11:30: Start za sve kategorije: Valamar Carolina Hotels, plaža ispred hotela

12:30-17:00: Cilj za sve kategorije, Valamar Carolina Hotels, plaža ispred hotela

Od 13:00h: Obrok za sve kategorije na cilju utrke

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije

15:00: Limit za Light kategoriju

16:00: Limit za Active kategoriju

17:00: Limit za Challenger kategoriju

....................................................................................

 

TRASE SVIH KATEGORIJA

 

CHALLENGER / 25 km / 600m+

 

 

 

ACTIVE / 16 km / 350m+

 

 

 

 

LIGHT / 9 km / 150m+

 

 

 

....................................................................................

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

Startnina za sve kategorije:  27€ (17€ uplate depozita na račun organizatora + 10€ u gotovini na registracijama 29.04.)

Uplata depozita: Depozit u iznosu od 17€ mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do ponedeljak, 24.04. do 10:00h. Uplatom depozita sudionici u svojem startnom paketu osiguravaju buff, finišersku meradlju i originalni startni broj.

 

Djeca, maloljetnici (2006 i mlađi) i osobe 60+(1963 i stariji) plaćaju samo depozit od 17€  (bez nadoplate). Djeca do 12 godina mogu se natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i ne budu prijavljeni on-line do 24.04. do 10:00h ne dobivaju buff, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te plaćaju startninu u iznosu od 20€ na registracijama 29.4. Molimo da pripremite točan iznos od 20€ (novčanice od 5€, 10€ ili 20€) prilikom uplate gotovine na registacijama. Kovanice ne primamo i ne vraća se ostatak!

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: djeca, maloljetnici (2006 i mlađi) i osobe 60+(1963 i stariji):  Sudionici (djeca, maloljetnici, umirovljenici) koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i ne budu prijavljeni on-line do 24.04. do 10h ne dobivaju buff, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te plaćaju startninu u iznosu od 15€ na registracijama 29.4. Molimo da pripremite točan iznos od 15€ (novčanice od 5€, 10€ ili 20€) prilikom uplate gotovine na registacijama. Kovanice ne primamo i ne vraća se ostatak!

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 17: biti će objavljen 14.4.!

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Prilikom nadoplate startnine od 10€ primamo samo papirnate novčanice od 10€ ili 5€ i molimo da imate pripremljen točan iznos. Ostatak se ne vraća, a kovanice se ne primaju. 

Povrat depozita: Nakon 24.04. nakon 10h ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 24.04. nakon 10h, a koji su uplatili depozit od 17€, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 30.04. ili za sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Prijava je valjana ukoliko se sudionik:

1.) prijavio do 24.04.on-line do 10:00h

2.) uplatio depozit od 17€, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 24.04 do 10:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto), startni broj (dobiva zamjenski umjesto) i buff te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

 

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec svibanj / 2023.

....................................................................................

 

"Što plaćamo i dobivamo za 27 startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Buff utrke

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotografiranje utrke i izrada video materijala

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

- Osiguravanje parkinga za sve sudionike

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!

....................................................................................

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijavama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i liječnička služba

....................................................................................

 

OBAVEZNA OPREMA 

1. Startni broj koji obavezno mora biti stavljen naprijed između predjela prsa i trbuha.

2. Mobitel (s napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
3. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri)
4. Dovoljno tekućine sukladno kategoriji (Light nema okrijepe, Active i Challenger imaju jednu)

 

Provjera opreme
Organizator može pregledavati opremu i to stavku mobitel i set prve pomoći bilo kada i bilo kome za vrijeme trajanja utrke.

Svaka od stavaka koja nedostaje nosi 30 kaznenih minuta.

Napomena: navedena oprema nije potrebna za Light kategoriju.

....................................................................................

 

NAGRADE

 

Medalje i poklon paketi za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2011 i mlađi)!  

 

NAPOMENA: Nagrade i medalje se preuzimaju isključivo u zakazano vrijeme proglašenja pobjednika. Ukoliko je osoba koja je osvojila postolje spriječena doći na proglašenje, iste može na zahtjev preuzeti prije na zapisničkom stolu ili zadužiti neku drugu osobu da preuzme nagrade/medalje. Nagrade/medalje ne šalju se poštom niti se naknadno mogu preuzeti. Pošto su rezultati on-line uživo, sudionici mogu odmah znati svoj poredak poslije utrke.

....................................................................................

 

SMJEŠTAJ 

 

Privatni smještaj - klikni ovdje!

....................................................................................

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu

....................................................................................

 

 

ŠTO VAS SVE ČEKA!