Rab Trail 2022
FOTKE RAB TRAIL 2022 by Petar Lupić!
DATUM: 01.10.2022., subota
LOKACIJA: otok Rab, Lopar
16. izdanje
10. kolo Treking lige 2022.
....................................................................................
KATEGORIJE
Challenger 23km/500m+
Active 13km/200m+
Light 6km/150m+
....................................................................................
...................................................................................
ZEMLJOVID RAB TRAIL 2022 - KLIKNI OVDJE!
...................................................................................
ŠTO VAS SVE ČEKA - KLIKNI NA VIDEO!
GPS log i profil: klikni ovdje!
Start: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, 11:30h
Okrijepa 1: 9,5km (voda, Coca-Cola) / Limit: 13:30
Okrijepa 2: 16,5km (voda, Coca-Cola, banane) / Limit: 14:30
Cilj: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 17:30h
GPS log i profil: klikni ovdje!
Start: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 11:30h
Okrijepa: 9,5km (voda, Coca-Cola)
Cilj: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 16:30h
GPS log i profil: klikni ovdje!
Start: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 11:30h
Cilj: Lopar, Rajska plaža, ispod hotelskog naselja San Marino, do 14:30h
Napomena 1: nema okrijepe za kategoriju Light 6km
Napomena 2: Medalje za prva tri mjesta u M i Ž kategoriji dobivaju djeca ispod 12 godina (2010 godište i mlađi). Konačni poredak svih natjecatelja bez obzira na godište biti će objavljen on-line.
....................................................................................
IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE
ROK ZA UPLATU DEPOZITA JE ISTEKAO! SVI KOJI SE NISU PRIJAVILI I UPLATILI DO DOLJE NAVEDENOG DATUMA , IMAJU STATUS "NAKNADNE PRIJAVE" I MOGU SUDJELOVATI NA UTRCI POD SLJEDEĆIM UVJETIMA: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 24.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili ukupan iznos startnine od 25 EUR do 24.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos participacije/članarine od 180 HRK (ili 25 EUR za inozemne sudionike) plaćaju na registracijama za utrku 30.09.-01.10.
IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (domaći sudionici 80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama), 25 EUR ukupan iznos startnine inozemni sudionici
NAČIN UPLATE:
HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je 23.09.), a na registracijama za utrku (30.09.-01.10.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.
INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju ukupan iznos startnine 25 EUR (rok za uplatu startnine je 23.09, strtninu NE UPLAĆUJU U HRK). Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, (na registracijama za utrku dodatno plaćaju koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.
Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 30.09.-01.10. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.
Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Ukupan iznos starnine u iznosu od 25 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 23.09. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket.
Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita/inozemni ukupne startnine i on-line prijavljeni do datuma 23.09. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).
Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi - dobivaju veličinu majice koju označe u prijavi (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe!
Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 23.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili ukupan iznos startnine od 25 EUR do 23.09. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili inozemni 25 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 30.09.-01.10.
...................................................................................
Ostale važne napomene oko uplata i prijava
Povrat depozita: Nakon 23.09. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.
Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.
Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 23.09. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80kn/inozemni ukupnu startninu 25 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.
Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 02.10. ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime).
Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.
Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 30.09.-01.10. te se isti ne šalje naknadno poštom.
Valjanost prijave: Prijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 23.09. on-line do 12:00h i 2.) HR sudionik uplatio depozit od 80kn/ ukupnu startninu 25 EUR inozemni sudionuk, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 23.09. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.
Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad / 2022.
....................................................................................
"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"
SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:
- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Majica utrke
- Obork na cilju poslije utrke
- Startni broj
- Okrijepna stanica za Challenger (2) i Active kategoriju (1)
- Finišerska medalja
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Zabavni dio (DJ ili koncert)
- Fotofrafiranje utrke i video materijali
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke
Dodatne beneficije za sudionike: smještaj u hotelima Valamar po cijenama od 60% popusta od regularne cijene u tom terminu!
I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!
....................................................................................
PRAVILA
1.Natjecatelji moraju slijediti označenu trasu sukladno odabranoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2.Natjecatelji se natječu na vlastitu odgovornost.
3.Natjecatelji se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.
4.Natjecatelji moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
5.Natjecatelji moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
6.Natjecatelji se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama.
7.Natjecatelji se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na evidencijskim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
8.Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
9.Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja i to isključivo u Light kategoriji.
10.Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.
11. Organizator nisu odgovorni za oštećenje ili gubitak stvari ili privatne imovine.
OBAVEZNA OPREMA
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Prva pomoći: zavoj, gaza, flasteri
- Zemljovid / vodič utrke
- Startni broj na predjelu prsa/trbuha (evidencijski karton za one bez startnog broja)
- 1l tekućine između okrijepnih stanica
....................................................................................
TEREN I TRASA
Trasa za sve kategorije prolazi planinarskim putevima i šetnicama.
Trasa za sve kategorije je označena.
Svi putevi su prohodni, nema makije/gustiša/žbunja/trnja, a 80% staza u svim kategorijama su trčljive.
Veći dio poluotoka Lopar ide pješčanim plažama i stazama koje ovu utrku čine vrlo trčljivom, posebice Ligh kategorija.
....................................................................................
NAGRADE
Medalje i poklon paketi sponzora i partnera za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M
Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2010 i mlađi)!
....................................................................................
SATNICA
PETAK, 30.9:
20:00-22:00: Registracije za utrku za sve kategorije / terasa turističkog naselja San Marino
SUBOTA, 01.10.
09:00-11:00: Registracije za utrku za sve kategorije / terasa turističkog naselja San Marino
Važno! Na registracije dođite najkasnije u 10:00!
11:30: Start za sve kategorije, Rajska plaža (ispod turističkog naselja San Marino)
Od 13:00-17:00: obrok na cilju
14:30: Limit za dolazak na cilj za Light kategoriju
15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije
16:30: Limit za dolazak na cilj za Active kategoriju
17:30: Limit za dolazak na cilj za Challenger kategoriju
Od 21:00: Druženje u baru terase restorana San Marino (gdje je i cilj utrke)
02.10., NEDJELJA
Izlet na Goli otok. Okupljanje i ukrcaj u 09:45, polazak u 10:00 iz luke San Marino, ukrcavanje sa Golog otoka u 13:30 i dolazak u Lopar u 14:00.
Transfer Rab-Goli otok-Rab se plaća; odrasli 100HRK, djeca 50HRK (u gotovini, na ulazu u brod).
....................................................................................
SMJEŠTAJ
Za sve sudionike ponuđen je smještaj po izuzetno povoljnim cijenama u hotelu i mobilnim kućicama u turističkom naselju San Marino i u San Marino Camping Resortu.
Da biste iskoristili ovu ponudu, unesite promo code 100 na stranici valamar.com ili kliknite na link za rezervaciju, odaberite datume unutar 29.09.- 03.10.2022. i odaberite tip sobe te uživajte na prekrasnom Rabu.
Hotel San Marino Sunny Resort by Valamar****
Cijena dvokrevetne sobe sa doručkom i večerom: 61 EUR (30,50 EUR po osobi)
Mobilne kućice San Marino Camping Resort****
Cijena po danu: 39 EUR
Promo code: 100
Period validnosti: 29.09. – 03.10.2022.
Link za rezervaciju: klikni ovdje!
....................................................................................
PRIJEVOZ DO RABA: U vlastitom aranžmanu.
RED VOŽNJE TRAJEKTA: http://www.rapska-plovidba.hr/plovni_hr.html
....................................................................................
Kontakt:
Mob: 098 819 281
Email: treking-liga@outdoor.hr
....................................................................................
ŠTO VAS SVE OČEKUJE? POGLEDAJTE!