Rab Trail 2023

UPLATA STARTNINE

 

Cijene startnine:


2. Cijena startnine za sve kategorije (Challenger, Active i Light):  27€ (na račun organizatora uplaćuje se cijeli iznos)

 

3.  NAPOMENA: Ova odredba odnosi se samo na natjecatelje državljane RH! Cijena startnine za djecu i maloljetnike, (godište 2006 i mlađe) i osobe 60+ (godište 1963. i stariji): 17€ (na račun organizatora uplaćuje se cijeli iznos). Napomena: na registracijama na Rabu za osobe +60 obavezno je predočiti osobnu iskaznicu. 

 

4. Cijena startnine za naknadne i zakašnjele uplate ili prijave (sve kategorije) nakon roka (petak 22.9. do 10:00h): 25€. Za djecu i maloljetnike, (godište 2006 i mlađe) i osobe 60+ (godište 1963. i stariji) državljane RH 20€ 


Napomena: sudionici koji imaju status "zakašnjele ili naknadne prijave" ne dobivaju majicu, finišersku medalju i startni broj, a startninu u iznosu od 25€ plaćaju u gotovini na registracijama 29. ili 30.9.  

 

 

Prijava i registracija je valjana ukoliko se sudionik:
1. Prijavio on-line do petka, 22.9. do 10:00h
2. Uplatio startninu od 27€,  djeca i maloljetnici, (natjecatelji državljani RH godište 2006 i mlađi i osobe 60+ godište 1963. i stariji 17€), a koja mora biti vidljiva na računu organizatora do petka, 22.9. do 10:00h sa imenom sudionika. Napomena: ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju, i startni broj
te ima status sudionika "naknadne prijave" i plaća startninu u iznosu od 25€, djeca i osobe +60 natjecateljI državljani RH 20€ u gotovini na ragistracijama za utrku 29. ili 30.9.
3. Registrirao na utrku 29.9. ili 30.9. i preuzeo svoj startni broj.

 

RAČUN ZA UPLATU STARTNINE: UPLATE SU ZATVORENE

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava:
Povrat startnine: Nakon 22.9. poslije 10h nema povrata startnine. Natjecatelji koji odustanu od utrke nemaju pravo na povrat startnine, no istu mogu prebaciti na drugu osobu ili mogu preuzeti svoj startni paket i to isključivo na prijavama 29. ili 30.9. ili to može učiniti netko u njihovo ime.
Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 1.10. ili za sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata startnine no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama i iskoristiti obrok. Napomena: ovakve okolnosti još se nikada nisu dogodile.


Regulacija članstva/članarine: Uplatom startnine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec rujan 2023

....................................................................................

 

"Što je uklučeno u cijeni uplaćenog iznosa ukupne startnine"

Sudjelovanje / startni paket uključuje sljedeće (za sve koji su uplatli i regularno se prijavili do 22.9.):  
- Označavanje i signalizacija i svih trasa
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Majica utrke
- Obrok na cilju poslije utrke
- Startni broj  
- Finišerska medalja
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Zabavni dio (DJ ili koncert)
- Fotografiranje utrke i izrada video materijala
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Obrada uplata startnina

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!

....................................................................................

 

"Što je uklučeno u 27€ startnine?"

Sudjelovanje / startni paket uključuje sljedeće (za sve koji su uplatli i regularno se prijavili do 22.9.):  
- Označavanje i signalizacija i svih trasa
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Majica utrke
- Obrok na cilju poslije utrke
- Startni broj  
- Finišerska medalja
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Zabavni dio (DJ ili koncert)
- Fotografiranje utrke i izrada video materijala
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Obrada uplata startnina

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!