Adria Spring Trail 2023

REZULTATI 2023

FOTKE 2023

 

Subota, 22.04.

09:00-11:00: Registracije za sve kategorije, recepcija hotela Magal

Do 11:30: Registracija za Light kategoriju, recepcija hotela Magal

11:00: Polazak autobusa na start (Krčki most) za kategoriju Challenger 24 i Active 16km, ispred hotela Magal

11:30: Start za kategoriju Challenger 24km i Active 16km na Krčkom mostu 

12:00: Start za Light kategoriju, Cabana bar, na plaži, Aminess Atea Camping Resort

13:00-17:30: Cilj za sve kategorije, Cabana bar, na plaži, Aminess Atea Camping Resort

Od 13:00h: Obrok za sve kategorije u restoranu hotela Magal

14:00h: Limit za kategoriju Challenger na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Limit za kategoriju Active na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije na cilju utrke

15:00: Limit za Light kategoriju

16:00: Limit za Active kategoriju

17:30: Limit za Challenger kategoriju

13:00-17:00: Zabavni program na cilju utrke, Cabana bar

 

 

Datum: subota, 22.04.2023.

6. izdanje / 3. kolo Treking lige 2022

 

Lokacija utrke: Njivice, otok Krk (Aminess Atea Camping Resort / Cabana bar / hotel Magal)

Lokacija prijava: recepcija hotela Magal (300m od starta/cilja)

Lokacija cilja, proglašenja pobjednika i obroka: Cabana bar, na plaži, Aminess Atea Camping Resort

Lokacija obroka: restoran hotela Magal, od 13:30-17:00h

Prijevoz sudionika na start Challenger 24km i Active 16km kategorije: 11:00h ispred hotela Magal

Start utrke za Challenger 24km i Active 16km: Krčki most 11:30h.

Start utrke za kategoriju Light: Aminess Atea Camping Resort / 12:00 ispred hotela Magal

 

Kontakt: treking-liga@outdoor.hr

Facebook: www.facebook.com/TrekingLiga 

....................................................................................

 

KATEGORIJE 

Challenger: 25 km / 500m+
Active: 16 km / 400m+
Light: 7 km / 150m+

 

Koncept za sve kategorije: Trail - staza je označena za sve kategorije

Okrijepne stanice: 1 okrijepna stanica za kategorije Challenger i Active na 13.5km. Light kategorija nema okrijepnih stanica.

Teren i trase: Planinarski putevi, šetnice i makadamske ceste

....................................................................................

 

REGISTRIRAJ SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

 

....................................................................................

 

 

 

Subota, 22.04.

09:00-11:00: Registracije za sve kategorije, recepcija hotela Magal

Do 11:30: Registracija za Light kategoriju, recepcija hotela Magal

11:00: Polazak autobusa na start (Krčki most) za kategoriju Challenger 24 i Active 16km, ispred hotela Magal

11:30: Start za kategoriju Challenger 24km i Active 16km na Krčkom mostu 

12:00: Start za Light kategoriju, Cabana bar, na plaži, Aminess Atea Camping Resort

13:00-17:30: Cilj za sve kategorije, Cabana bar, na plaži, Aminess Atea Camping Resort

Od 13:00h: Obrok za sve kategorije u restoranu hotela Magal

14:00h: Limit za kategoriju Challenger na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Limit za kategoriju Active na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije na cilju utrke

15:00: Limit za Light kategoriju

16:00: Limit za Active kategoriju

17:30: Limit za Challenger kategoriju

13:00-17:00: Zabavni program na cilju utrke, Cabana bar

 

Nedjelja 23.04.
Prijedlog sadržaja: obilazak špilje Biserujka 25kn (rezervacija na recepciji hotela Magal)

 

 

 

TRASE SVIH KATEGORIJA I GPS LOGOVI - klikni ovdije!

 

CHALLENGER / 24 km / 500 m+

 

 

 

 

ACTIVE / 16 km / 350 m+

 

 

 

LIGHT / 7 km / 100 m+

 

 

....................................................................................

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

Startnina za sve kategorije:  27€ (17€ uplate depozita na račun organizatora + 10€ u gotovini na registracijama 21. ili 22.04.)

Uplata depozita: Depozit u iznosu od 17€ mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do petka, 14.04. do 10:00h. Uplatom depozita sudionici u svojem startnom paketu osiguravaju majicu, finišersku meradlju i originalni startni broj.

 

Djeca, maloljetnici (2006 i mlađi) i osobe 60+(1963 i stariji) plaćaju samo depozit od 17€  (bez nadoplate). Djeca do 12 godina - 2011. godište i mlađi -  ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu se natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! NAPOMENA: Ova odredba odnosi se samo na natjecatelje iz RH!.

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i ne budu prijavljeni on-line do 14.04. do 10:00h ne dobivaju majicu, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te plaćaju startninu u iznosu od 20€ na registracijama 22.4. Molimo da pripremite točan iznos od 20€ (novčanice od 5€, 10€ ili 20€) prilikom uplate gotovine na registacijama. Kovanice ne primamo i ne vraća se ostatak!

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: djeca, maloljetnici (2006 i mlađi) i osobe 60+(1963 i stariji):  Sudionici (djeca, maloljetnici, umirovljenici) koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i ne budu prijavljeni on-line do 14.04.. do 10:00h ne dobivaju majicu, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te plaćaju startninu u iznosu od 15€ na registracijama 21. ili 22.4. Molimo da pripremite točan iznos od 15€ (novčanice od 5€, 10€ ili 20€) prilikom uplate gotovine na registacijama. Kovanice ne primamo i ne vraća se ostatak! NAPOMENA: Ova odredba odnosi se samo na natjecatelje iz RH!

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 17:

UPLATE SU ZATVORENE

Model: 00

Poziv na broj: nema poziva na broj (staviti bilo koji broj da uplata prođe, a pošto se ista evidentira po imenu sudionika)

Opis: obavezno upisati ime/imena sudionika za kojeg se plaća depozit!

Skupne uplate: ukoliko je više sudionika zajedno, svi mogu uplatiti jednom transakcijom no obavezno navesti imena svih za koje se uplaćuje!

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Prilikom nadoplate startnine od 10€ primamo samo papirnate novčanice od 10€ ili 5€ i molimo da imate pripremljen točan iznos. Ostatak se ne vraća, a kovanice se ne primaju. 

Povrat depozita: Nakon 14.04. poslije 10h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 14.04., a koji su uplatili depozit od 17€, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 23.04. ili za sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Prijava je valjana ukoliko se sudionik:

1.) prijavio do 14.04.on-line do 10:00h

2.) uplatio depozit od 17€, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 14.04 do 10:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

 

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec travanj / 2023.

....................................................................................

 

"Što plaćamo i dobivamo za 27 startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotografiranje utrke i izrada video materijala

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

- Osiguravanje parkinga za sve sudionike

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!

....................................................................................

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijavama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i liječnička služba

....................................................................................

 

OBAVEZNA OPREMA 

1. Startni broj koji obavezno mora biti stavljen naprijed između predjela prsa i trbuha.

2. Mobitel (s napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
3. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri)
4. Dovoljno tekućine sukladno kategoriji (nema okrijepe niti u jednoj kategoriji!)

 

Provjera opreme
Organizator može pregledavati opremu i to stavku mobitel i set prve pomoći bilo kada i bilo kome za vrijeme trajanja utrke.

Svaka od stavaka koja nedostaje nosi 30 kaznenih minuta.

Napomena: navedena oprema nije potrebna za Light kategoriju.

....................................................................................

 

 

 

 

NAGRADE

 

Medalje i poklon paketi za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2011 i mlađi)!  

 

NAPOMENA: Nagrade i medalje se preuzimaju isključivo u zakazano vrijeme proglašenja pobjednika. Ukoliko je osoba koja je osvojila postolje spriječena doći na proglašenje, iste može na zahtjev preuzeti prije na zapisničkom stolu ili zadužiti neku drugu osobu da preuzme nagrade/medalje. Nagrade/medalje ne šalju se poštom niti se naknadno mogu preuzeti. Pošto su rezultati on-line uživo, sudionici mogu odmah znati svoj poredak poslije utrke.

 

 

 

SMJEŠTAJ ZA SUDIONIKE I PRATNJU (HOTEL, MOBILNE KUĆICE, VILE)

Magal Hotel by Aminess ***
37,00 EUR po osobi i noćenju u dvokrevetnoj sobi, usluga polupansion (večera / doručak)
52,00 EUR po osobi i noćenju u dvokrevetnoj sobi single use, usluga polupansion (večera / doručak) 
Odbitak za uslugu noćenje s doručkom: 3,00 EUR po osobi i noćenju
Minimalni boravak: 1 noćenje
 
Aminess Atea Camping Resort Holiday Homes ****

Mobilna kućica po noćenju za do 5 osoba: 
PREMIUM MARE: 77,00 EUR
MARELLA PREMIUM: 58,00 EUR
MARELLA COMFORT: 54,00 EUR
VIMEA: 55,00 EUR
Minimalni boravak: 2 noćenja
Boravišna pristojba se plaća dodatno, na licu mjesta
 
Gaia Green Villas
VILA SALVIA: 100,00 EUR po vili po noćenju 
VILA PINUS: 90,00 EUR po vili po noćenju
Smještaj u vili je po jedinici; 
Minimalni boravak: 2 noćenja
Boravišna pristojba se plaća dodatno, na licu mjesta
U Villama se parking naplaćuje po cijeni 3,00 EUR /dan.
 
Cijena mobilnih kućica/vila uključuje: 
Dnevni najam mobilne kućice/vile
Smještaj za maksimalno 5 osoba
Posteljina i ručnici
Početno/završno čišćenje

 

Mogućnost nadoplate polupansiona u hotelu Magal (vrijedi za smještaj u vilama ili kampu).
Doručak: 12,00 EUR po osobi po danu
Polupansion (večera + doručak): 41,00 EUR po osobi po danu
U cijenu večere uključeno je piće u buffet restoranu. Djeca do 3,99 godina oslobođena su plaćanja doplate za večeru.
 
Garancijski depozit prilikom rezervacije: 30%

 

Storno uvjeti: 
U slučaju otkaza rezervacije do 4 dana pred dolazak, odobravamo besplatni storno.
U slučaju otkaza rezervacije 3 i manje dana prije dolaska, naplaćuje se 1 noćenje u rezerviranom tipu smještaja.
U slučaju nedolaska naplaćuje se 100 % iznosa rezervacije.
U slučaju prijevremenog odlaska naplaćuje se puni iznos rezervacije (osim ako je razlog odlaska bolest ili viša sila).
 
Uvjeti za sve objekte: Za potvrdu rezervacije potrebna je uplata akontacije od 30%, koja se na odjavi odbija od računa. 
Sudionici rezerviraju putem promo koda AST23 koji im otvora mogućnost rezervacije povlaštenih uvjeta. Isti kod vrijedi za sve opcije smještaja.
Promo kod bit će aktivan do kraja tjedna, kada ćemo Vam poslati link sa već unesenim kodom.
 
Na minimum 20 prodanih smještajnih jedinica, odobrava se popust u iznosu cijene dvije osobe u dvokrevetnoj sobi za svako ostvareno noćenje.
Na minimum 40 prodanih smještajnih jedinica, odobrava se popust u iznosu cijene četiri osobe u dvokrevetnoj sobi za svako ostvareno noćenje.
 
Info i rezervacije: ivana.demo@aminess.com i josip.petrsoric@aminess.com / 051 356 510 / 511

 

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu