Krk Trail 2023

OBAVIJEST: Prijave i uplate su zatvorene, naknadne / zakašnjele prijave su otvorene!
Regularne prijave i uplate primale su se do ponedjeljka, 9.10. do 10h (produžili smo rok istih sa petka. 6.10.)

Svi koji nisu do tog roka uplatili i/ili se prijavili, mogu još uvijek doći na utrku i sudjelovati pod sljedećim uvjetima:

1. Prijaviti se on-line

2. Plaćaju 25 EUR u gotovini kada dođu na registracijama za utrku u Bašku, 13. ili 14.10. (pogledajte raspored prijava)

3. Važno: Zakašnjele/naknadne prijave u startnom paketu ne dobivaju majicu, finišersku medalju, originalni broj i obrok (a pošto su ove stavke naručene sa krajnjim datumom 9.10, ponedjeljak, u 10h, kako bi mogle biti isporučene do početka utrke)

 

UPLATA SUDJELOVANJA

 

1. Iznos za sve kategorije (Challenger, Active i Light):  30€ (20€ uplata depozita na račun organizatora + 10€ nadoplata u gotovini na registracijama)
Način plaćanja: Depozit od 20€ uplaćuje se na račun organizatora, a nadoplata od 10€ se plaća u gotovini po dolasku na Krk na registracijama.

2.   Iznos za djecu, maloljetnike i osobe +60 (samo na natjecatelji državljani RH): cijena startnine za djecu i maloljetnike, (godište 2006 i mlađe) i osobe 60+ (godište 1963. i stariji): 20€ (na račun organizatora uplaćuje se cijeli iznos). Napomena: na registracijama osobe +60 obavezno moraju predočiti osobnu iskaznicu. 

3. Naknadne / zakašnjele prijave i/ili uplate: sudionici koji nisu uplatili depozit ili se nisu prijavili nakon 6.10. (bez obzira ako su uplatili depozit na vrijeme) imaju status "zakašnjele / naknadne prijave" i plaćaju iznos od 25€ u gotovini na registracijama 13. ili 14.10. u Baški te ne dobivaju 1. majicu, 2. finišersku medalju, 3. obork i 4. originalni startni broj (zamjesnki umjesto istoga). Naknadne/zakašnjele prijave" državljani RH godište 2006. i mlađi i osobe 60+ godište 1963. i stariji plaćaju  20€. Napomena: navedene stavke koje ne dobivaju "naknadne/zakašnjele" prijave moraju se naručiti 7 dana unaprijed kako bi bile spremne za utrku te se naručuju sukladno broju uplaćenih depozita do navedenog roka (6.10.), 

 

Prijava i registracija je valjana ukoliko se sudionik:
1. Prijavio on-line do petka, 6.10. do 10:00h
2. Uplatio startninu od 20€, djeca i maloljetnici, (natjecatelji državljani RH godište 2006 i mlađi i osobe 60+ godište 1963. i stariji 20€) a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do petka, 6.10. do 10:00h sa imenom sudionika. Napomena: ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju, obrok i originalni startni broj (zamjenski umjesto istoga) te ima status sudionika "naknadne prijave" i plaća startninu u iznosu od 25€.
3. Registrirao na utrku 13. ili 14.10. i preuzeo svoj startni broj.

 

Račun za uplatu depozita od 20€ :
Klub pustolovnih sportova  Multisport, Draškovićeva 23, 10000 Zagreb
IBAN: HR3724840081107510763
Model: nema modela ili upisati "99" ili "00", ovisno o banci
Poziv na broj: nema poziva na broj, upisati bilo što
Opis plaćanja: obavezno upisati ime ili imena (ako je skupna uplata) za koga se uplaćuje

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava:
Povrat depozita: Nakon 6.10. poslije 10h nema povrata depozia. Natjecatelji koji odustanu od utrke nemaju pravo na povrat depozita, no isti se mogže prebaciti na drugu osobu ili mogu preuzeti svoj startni paket i to isključivo na prijavama 13. ili 14.10. ili to može učiniti netko u njihovo ime.
Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 15.10., a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata startnine no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama i iskoristiti obrok. Napomena: ovakve okolnosti još se nikada nisu dogodile.

 

Regulacija članstva/članarine: Uplatom startnine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad 2023

 

Što uključuje 30€ startnine?
- Označavanje i signalizacija i svih trasa
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Majica utrke
- Obrok na cilju poslije utrke
- Startni broj  
- Finišerska medalja
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Zabavni dio (DJ ili koncert)
- Fotografiranje utrke i izrada video materijala
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Obrada uplata startnina

 

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!

....................................................................................