supported by:

Arba trail

ARBA TRAIL 2022

by Rab Archaeological Traces

Otok Rab / Kalifront

 

Arba trail 2022: rezultati!

Arba trail 2022: fotke by Petar Lupić!

Arba trail 2002: video by Tonči Fabris!

 

 

Po prvi puta Treking liga, a u sklopu projekta Rab Archaelogical Traces, organizira Arba trail (stari rimski naziv za otok Rab) na jednom od najšumovitijih područja Mediterana: poluotok Kalifront na otoku Rabu! Ovaj jedinstveni prirodni biser otkrit će vam kulturna, arheološka, povijesna i prirodna blaga ovog otoka, provest će vas kroz zaštićeni krajolik Dundo šume kroz koje se proteže „Premužićeva staza“, remek-djelo planinarskog graditeljstva i ponuditi vam nezaboravan vikend uz odlične uvjete smještaja u hotelima Valamar! Utrka je već u pred ljetnom periodu, no zahvaljujući dubokom hladu prekrasnih šuma Kalifronta, biti ćete zaštićeni od sunca, a na mnogim mjestima ćete se zasigurno osjećati kao da ste u Jurassic Parku! Vidimo se 28.5. na Kalifrontu u Suhoj Punti, na otoku Rabu!

 

Datum: subota, 28.5.2022.

1. izdanje / 6. kolo Treking lige 2022

Lokacija utrke: otok Rab / poluotok Kalifront / Suha punta / Valamar Carolina Hotels

Lokacija registracija, starta, cilja, proglašenja pobjednika i obroka: Valamar Carolina Hotels (Suha punta / Kalifront)

Kontakt: treking-liga@outdoor.hr

Facebook: www.facebook.com/TrekingLiga 

....................................................................................

 

PARTNERI PROJEKTA: 

Rab Archaeological Traces

TZG Rab

TZO Lopar

Pučko otvoreno učilište Rab

Centar za kulturu Lopar

....................................................................................

 

KATEGORIJE 

Challenger: 25 km / 600m+
Active: 16 km / 350m+
Light: 9 km / 150m+

 

Start utrke za sve kategorije: 11:30

 

Koncept za sve kategorije: Trail - staza je označena za sve kategorije

Okrijepne stanice: Okrijepna stanica za Challenger 25km na 15.5km. Za Active 16km na 8km (voda + Cola)

Teren i trase: Planinarski putevi, šetnice i makadamske ceste i "Premužićeve staze" na poluotoku Kalifront

....................................................................................

 

REGISTRIRAJ SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

 

....................................................................................

 

SATNICA 

Subota, 28.5.

09:00-11:00: Registracije za utrku, Valamar Carolina Hotels, recepcija hotela

11:30: Start za sve kategorije: Valamar Carolina Hotels, plaža ispred hotela

12:30-17:00: Cilj za sve kategorije, Valamar Carolina Hotels, plaža ispred hotela

Od 13:00h: Obrok za sve kategorije na cilju utrke

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije

15:00: Limit za Light kategoriju

16:00: Limit za Active kategoriju

17:00: Limit za Challenger kategoriju

....................................................................................

 

TRASE SVIH KATEGORIJA

 

CHALLENGER / 25 km / 600 mD+

 

 

 

ACTIVE / 16 km / 350 mD+

 

 

 

 

LIGHT / 9 km / 150 mD+

 

 

 

....................................................................................

 

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

- STARTNINA I NAČIN UPLATE ZA SVE KATEGRORIJE ZA DOMAĆE NATJECATELJE JE 180 HRK (80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama)

 

- STARTNINA I NAČIN UPLATE ZA SVE KATEGRORIJE ZA INOZEMNE NATJECATELJE JE 25 EUR, NAVEDENI IZNOS SE U CIJELOSTI UPLAĆUJE NA RAČUN  ORGANIZATORA ISKLJUČIVO U EUR

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je  20.05.), a na registracijama za utrku (27.-28.05.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju ukupan iznos startnine 25 EUR (rok za uplatu depozita je 20.05., depozit NE UPLAĆUJU U HRK). Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje (Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, na registracijama za utrku  dodatno plaćaju iznos bankovne takse  propisane za inozemne uplate u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 20.05. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 20.05. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 27.-28.05. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.

 

Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Uplata startnine u iznosu od 25 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 20.05. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 20.05. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. 

 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i on-line prijavljeni do datuma 20.05. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Budući da ne postoje majice dječjih veličina, djeca ukoliko žele mogu dobiti majicu za odrasle u veličini koju označe u sistemu. Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 20.05. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili startninu od 25 EUR do 20.05. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili 25 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 27.-28.05.

 

UPLATNI RAČUN:

UPLATE SU ZATVORENE

 

...................................................................................

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 20.05. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 20.05. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80 HRK/startninu 25 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 29.5. ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 27.-28.05. te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 20.5.on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 80 HRK/inozemni  startninu od 25 EUR, uplata mora biti vidljiva na računu organizatora do 20.5. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec svibanj / 2022.

....................................................................................

 

"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotografiranje utrke i izrada video materijala

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

 

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!

....................................................................................

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijavama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i liječnička služba

....................................................................................

 

OBAVEZNA OPREMA 

1. Startni broj koji obavezno mora biti stavljen naprijed između predjela prsa i trbuha.

2. Mobitel (s napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
3. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri)
4. Dovoljno tekućine sukladno kategoriji (nema okrijepe niti u jednoj kategoriji!)

 

Provjera opreme
Organizator može pregledavati opremu i to stavku mobitel i set prve pomoći bilo kada i bilo kome za vrijeme trajanja utrke.

Svaka od stavaka koja nedostaje nosi 30 kaznenih minuta.

Napomena: navedena oprema nije potrebna za Light kategoriju.

....................................................................................

 

NAGRADE

 

Medalje i poklon paketi za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2010 i mlađi)!  

 

NAPOMENA: Nagrade i medalje se preuzimaju isključivo u zakazano vrijeme proglašenja pobjednika. Ukoliko je osoba koja je osvojila postolje spriječena doći na proglašenje, iste može na zahtjev preuzeti prije na zapisničkom stolu ili zadužiti neku drugu osobu da preuzme nagrade/medalje. Nagrade/medalje ne šalju se poštom niti se naknadno mogu preuzeti. Pošto su rezultati on-line uživo, sudionici mogu odmah znati svoj poredak poslije utrke.

....................................................................................

 

SMJEŠTAJ ZA SUDIONIKE

 

Smještaj u Valamar Carolina Hotel & Villas & apartments (prijave, start, cilj utrke): klikni na promo kod!

 

Privatni smještaj - klikni ovdje!

....................................................................................

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu

....................................................................................

 

 

ŠTO VAS SVE ČEKA!