Krk Trail 2022

 

....................................................................................

 

DATUM: 15.10.2022., subota

LOKACIJA: otok Krk, Baška

12. izdanje

11. kolo Treking lige 2022

................................................................................

 

KATEGORIJE  

Challenger 24km / 700m+

Active 14km / 450m+

Light 7km / 300m+

 

................................................................................

 

PRIJAVI SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

................................................................................

 

CHALLENGER 24km / 700m+: GPS log i staza

START / šetnica kod kluba Porto, 50m od hotela Corinthia prema plaži: 11:30h

Okrijepa (voda, Cola): 9km /Limit:14:00, 15km / Limit: 15:30

Limit na cilju: 17:30h

 

 

ACTIVE 14km / 450m+ : GPS log i staza

START / šetnica kod kluba Porto, 50m od hotela Corinthia prema plaži: 11:30h

Okrijepa (voda, Cola): 9km / Limit: 14:30

Limit na cilju: 16:30h

 

 

LIGHT 7km / 300m+: GPS log i staza

START / šetnica kod kluba Porto, 50m od hotela Corinthia prema plaži: 11:30h

Limit: 14:30

Napomena 1: nema okrijepe. Svu tekućinu/hranu sudionici moraju noasiti sami, sukladno svojim potrebama.

Napomena 2: medalje i nagrade dobivaju samo djevojčice i dječaci od 12 godina starosti i niže

 

 

................................................................................

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 80kn za domaće i uplatu kompletne startnine od 25 EUR za inozemne sudionike: Biti će dostupan od 24.9.2022. 

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (domaći sudionici 80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama), 25 EUR  ukupan iznos startnine inozemni sudionici

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je  07.10.), a na registracijama za utrku (14-15.10.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju ukupan iznos startnine 25 EUR  (rok za uplatu startnine je 07.10, strtninu NE UPLAĆUJU U HRK). Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, (na registracijama za utrku dodatno plaćaju koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 07.10. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 07.10. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 14-15.10. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.

 

Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Ukupan iznos starnine u iznosu od 25 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 07.10. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 07.10. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. 

 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita/inozemni ukupne startnine i on-line prijavljeni do datuma 07.10. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi -  dobivaju veličinu majice koju označe u prijavi (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 07.10. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili ukupan iznos startnine od 25 EUR do 07.10. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili inozemni 25 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 14-15.10.

...................................................................................

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 07.10 poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 07.10. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80kn/inozemni ukupnu startninu 25 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 16.10. ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 14-15.10. te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 07.10. on-line do 12:00h i 2.) HR sudionik uplatio depozit od 80kn/ ukupnu startninu 25 EUR inozemni sudionuk, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 07.10. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad / 2022.

....................................................................................

"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obork na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotofrafiranje utrke i video materijali

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

- Obrada uplata startnine

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

 

Dodatne beneficije za sudionike: smještaj u hotelima Valamar po cijenama od 60% popusta od regularne cijene u tom terminu!

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!

 

OBAVEZNA OPREMA 
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Prva pomoći: zavoj, gaza, flasteri
- Zemljovid / vodič utrke
- Startni broj na predjelu prsa/trbuha (evidencijski karton za one bez startnog broja)

- Dovoljno tekućine/hrane, a sukladno dužini određene kategorije i brzini/vremenskom zadržavanju natjecatelja na stazi

....................................................................................

PRAVILA
1.Natjecatelji moraju slijediti označenu trasu sukladno odabranoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze. 
2.Natjecatelji se natječu na vlastitu odgovornost. 
3.Natjecatelji se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige. 
4.Natjecatelji moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu. 
5.Natjecatelji moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha. 
6.Natjecatelji se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. 
7.Natjecatelji se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijavama, evidencijskim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija. 
8.Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom. 
9.Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja i to isključivo u Light kategoriji.
10.Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani. 
11. Organizator nisu odgovorni za oštećenje ili gubitak stvari ili privatne imovine.

 

TEREN I TRASA 
Trasa za sve kategorije prolazi označenim planinarskim putevima i šetnicama. Na manjim dijelovima staza je tehnički zahtjevnija, ali prohodna. Nema puno uzbrdica niti strmina. Podloga je kamen u većini trasa.  

....................................................................................

 

NAGRADE

Medalje i poklon paketi sponzora i partnera za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2010 i mlađi)! 

 

NAPOMENA: Nagrade i medalje se preuzimaju isključivo u zakazano vrijeme proglašenja pobjednika. Ukoliko je osoba koja je osvojila postolje spriječena doći na proglašenje, iste može na zahtjev preuzeti prije na zapisničkom stolu ili zadužiti neku drugu osobu da preuzme nagrade/medalje. Nagrade/medalje ne šalju se poštom niti se naknadno mogu preuzeti. Pošto su rezultati on-line uživo, sudionici mogu odmah znati svoj poredak poslije utrke.

....................................................................................

 

SATNICA

Lokacije događanja

Registracije za utrku: hotel Corinthia, dvorana Menta (ulaz iz terase bistroa Funtana)

Start i cilj: Šetnica kod kluba Porto, 50m od hotela Corinthia prema plaži

Podjela obroka: terasa bistra Funtana, hotel Corinthia

Proglašenje pobjednika: terasa bistra Funtana, hotel Corinthia

Zabava i družanje u petak, subotu i nedjelju (koncerti, DJ): terasa noćnog kluba Porto

 

Petak, 14.10.
20:00-22:00: Registracije za utrku / dvorana Menta u hotelu Corinthia (ulaz sa terase bistroa Funtana)

Od 19:00: Koncert u noćnom klubu "Porto" na otvorenome (50m od hotela Corinthia, na plaži)

 

Subota, 15.10.   
09:00 - 11:00:  Registracije za utrku / dvorana Menta u hotelu Corinthia (ulaz sa terase bistroa Funtana)

VAŽNO: Natjecatelji na ragistracije moraju doći najkasnije do 10:00h!

11:30: Start za sve kategorije

13:00-17:00: Obrok (terasa bistroa Fintana, hotel Corinthia) 

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije (terasa bistroa Fintana, hotel Corinthia) 

14:30: Limit za Light

16:30: Limit za Active

17:30: Limit za Challenger

Od 16:00-00: Zabavni program (koncerti, DJ) u noćnom klubu "Porto" na otvorenome (50m od hotela Corinthia, na plaži)

....................................................................................

 

SMJEŠTAJ

SPECIJALNA PONUDA ZA SUDIONIKE UTRKE, NJIHOVE OBITELJI I PRIJTELJE U HOTELU I MOBILNIM KUĆICAMA!

 

Za sve sudionike i pratnju ponuđen je smještaj uz sami event po povoljnim cijenama u novo uređenom hotelu i mobilnim kućicama u kampu. Da biste iskoristili ovu ponudu, unesite promo code BOFTRAIL na stranici www.valamar.com  ili kliknite na link za rezervaciju, odaberite datume unutar 14.- 16.10.2022. i odaberite tip sobe ili mobilne kućice. 

 

Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar***
Cijena dvokrevetne sobe sa bife doručkom i večerom s pićem: 66 EUR (33 EUR po osobi)
Djeca do 15 godina: gratis na pomoćnom ležaju, od 15 do 18 godina -20% na pomoćnom ležaju

 

Baška Beach Camping Resort**** 
Cijena mobilne kućice po danu: 40 EUR 
Mogućnost doručka i večere uz nadoplatu. 

 

Promo code: BOFTRAIL 
Period validnosti: 14.10. – 16.10.2022. 
Link za rezervaciju: klikni ovdje!

 

Kontakt za smještaj: 

Email: baskaoutdoor@valamar.com 

 

....................................................................................

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu. 

....................................................................................

 

POGLEDAJTE ŠTO VAS SVE ČEKA NA KRK'n'TRAILU 2021!