Adria Spring Trail 2022

Rezultati 2022: klikni ovdije!

Fotke 2022: klikni ovdije!

 

 

Datum: subota, 23.04.2022.

5. izdanje / 3. kolo Treking lige 2022

Lokacija utrke: Njivice, otok Krk (Aminess Atea Camping Resort / Cabana bar / hotel Magal)

Lokacija prijava: recepcija hotela Magal (300m od starta/cilja)

Lokacija starta, cilja, proglašenja pobjednika i obroka: Aminess Atea Camping Resort / Cabana bar

Kontakt: treking-liga@outdoor.hr

Facebook: www.facebook.com/TrekingLiga 

....................................................................................

 

KATEGORIJE 

Challenger: 25 km / 500mD+
Active: 16 km / 400mD+
Light: 7 km / 150mD+

 

Prijevoz audionika na start Challenger kategorije: 10:30h ispred hotela Magal

Prijevoz audionika na start Active kategorije: 11:00h ispred hotela Magal

Start utrke za Challenger: Krčki most 11:00h.

Start utrke za Active kategoriju: Krčki most 11:30h.

Start utrke za kategoriju Light: Aminess Atea Camping Resort / 12:00 ispred hotela Magal

 

Koncept za sve kategorije: Trail - staza je označena za sve kategorije

Okrijepne stanice: 1 okrijepna stanica za kategorije Challenger i Active na 13.5km. Light kategorija nema okrijepnih stanica.

Teren i trase: Planinarski putevi, šetnice i makadamske ceste

....................................................................................

 

REGISTRIRAJ SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

 

....................................................................................

 

SATNICA 
Petak, 22.04.  
20:00-22:00: Registracije za utrku za sve kategorije, recepcija hotela Magal

 

Subota, 23.04.

08:30-10:00: Registracije za Active i Challenger kategorije, recepcija hotela Magal

10:00-11:30: Registracija za Light kategoriju, recepcija hotela Magal

10:30: Polazak autobusa na start (Krčki most) za kategoriju Challenger, ispred hotela Magal

11:00: Start za kategoriju Challenger na Krčkom mostu kategoriju

11:00: Polazak autobusa na start (Krčki most) za kategoriju Active, ispred hotela Magal

11:30: Start za Active kategoriju na Krčkom mostu kategoriju

12:00: Start za Light kategoriju,  Aminess Atea Camping Resort / ispred hotela Magal

13:00-17:30: Cilj za sve kategorije, Aminess Atea Camping Resort / ispred hotela Magal

Od 13:00h: Obrok za sve kategorije u restoranu hotel Magal

14:00h: Limit za kategoriju Challenger na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Limit za kategoriju Active na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije / hotel Magal

15:00: Limit za Light kategoriju

16:00: Limit za Active kategoriju

17:30: Limit za Challenger kategoriju

13:00-17:00: Koncert grupe "Infinity", hotel Magal

 

Nedjelja 24.04.
Prijedlog sadržaja: obilazak špilje Biserujka 25kn (rezervacija na recepciji hotela Magal)

 

 

 

TRASE SVIH KATEGORIJA I GPS LOGOVI - klikni ovdije!

 

CHALLENGER / 24 km / 500 mD+

 

 

 

ACTIVE / 16 km / 350 mD+

 

 

 

LIGHT / 7 km / 100 mD+

 

 

....................................................................................

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama)

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je 15.04.), a na registracijama za utrku (22.-23.4.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 12 EUR depozita (rok za uplatu depozita je 15.04. depozit NE UPLAĆUJU U HRK), te na registracijama za utrku (22.-23.04.) NADOPLAĆUJU dodatnih 15 EUR ili 100 HRK u gotovini. Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, plaćaju dodatnih 60HRK na registracijama za utrku (a koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 15.04. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 15.04. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 22. ili 23.4. HR sudionici nadoplaćuju 100 HRK. 

Uplata depizita inozemni sudionici: Depozit u iznosu od 12 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 15.04. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 15.04. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 22. ili 23.4. inozemni sudionici nadoplaćuju 100 HRK ili 15 EUR (ne primaju se kovanice). 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i on-line prijavljeni do datuma 15.04. do 12:00h ne dobivaju majicu i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog). 

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi -  ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 15.04. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 12 EUR do 15.04. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili 30 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 22. ili 23.4. u Njivicama.

....................................................................................

 

RAČUN ZA UPLATU: UPLATE SU ZATVORENE!

 

....................................................................................

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 15.04. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 15.04. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80 HRK/12 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 24.04. ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 22.-23.04. te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 15.04.on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 80 HRK/12 EUR, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 15.04. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec travanj / 2022.

....................................................................................

 

"Što plaćamo i dobivamo za 180kn startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Liječnička služba
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerski sticker

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotografiranje utrke i izrada video materijala

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

 

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!

....................................................................................

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijavama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i liječnička služba

....................................................................................

 

OBAVEZNA OPREMA 

1. Startni broj koji obavezno mora biti stavljen naprijed između predjela prsa i trbuha.

2. Mobitel (s napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
3. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri)
4. Dovoljno tekućine sukladno kategoriji (nema okrijepe niti u jednoj kategoriji!)

 

Provjera opreme
Organizator može pregledavati opremu i to stavku mobitel i set prve pomoći bilo kada i bilo kome za vrijeme trajanja utrke.

Svaka od stavaka koja nedostaje nosi 30 kaznenih minuta.

Napomena: navedena oprema nije potrebna za Light kategoriju.

....................................................................................

 

 

 

 

NAGRADE

 

Medalje i poklon paketi za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2010 i mlađi)!  

 

NAPOMENA: Nagrade i medalje se preuzimaju isključivo u zakazano vrijeme proglašenja pobjednika. Ukoliko je osoba koja je osvojila postolje spriječena doći na proglašenje, iste može na zahtjev preuzeti prije na zapisničkom stolu ili zadužiti neku drugu osobu da preuzme nagrade/medalje. Nagrade/medalje ne šalju se poštom niti se naknadno mogu preuzeti. Pošto su rezultati on-line uživo, sudionici mogu odmah znati svoj poredak poslije utrke.

 

 

 

SMJEŠTAJ ZA SUDIONIKE I PRATNJU (HOTEL, MOBILNE KUĆICE, VILE)

 

Magal Hotel by Aminess ***
34 EUR po osobi u dvokrevetnoj sobi po danu (usluga polupansiona: doručak i večera "švedski stol")
46 EUR po osobi single use po danu (usluga polupansiona: doručak i večera "švedski stol")
U cijenu večere uključeno je piće u buffet restoranu

 

Aminess Atea Camping Resort Holiday Homes ****
Mobilna kućica po noćenju za 4 osobe: 
PREMIUM MARE: 70 EUR
MARELLA PREMIUM: 51 EUR
MARELLA COMFORT: 50 EUR
VIMEA: 50 EUR
Smještaj za maksimalno 4 odrasle osobe
Nadoplata za 5.osobu u mobilnoj kućici: 10 EUR po osobi.
Minimalni boravak: 2 noćenja
Boravišna pristojba se plaća naknadno, na licu mjesta
Cijena mobilnih kućica uključuje: 
Dnevni najam mobilne kućice za 4-5 osoba
Posteljina i ručnici
Početno/završno čišćenje

 

Gaia Green Vilas
90 EUR villa  - smještaj Salvia po danu / po vili
80 EUR villa  - smještaj Pinus po danu / po vili
Smještaj za maksimalno 4 odrasle osobe
Nadoplata za 5.osobu u vili: 15 EUR po osobi.
Smještaj u vili je po jedinici
Minimalni boravak: 2 noćenja
Boravišna pristojba se plaća naknadno, na licu mjesta
U Villama se parking naplaćuje po cijeni 3,00 EUR /dan.
Cijena mobilnih vila uključuje: 
Dnevni najam mobilne kućice/vile za 4-5 osoba
Posteljina i ručnici
Početno/završno čišćenje

Mogućnost nadoplate polupansiona u hotelu Magal (vrijedi za smještaj u villama ili kampu):
-70 kn doručak po osobi / 180 kn večera po osobi po osobi. 
U cijenu večere uključeno je piće u buffet restoranu. 
Djeca do 6,99 godina oslobođena su plaćanja doplate za večeru.


Uvjeti za sve objekte: Za potvrdu rezervacije potrebna je uplata akontacije od 30%, koja se na odjavi odbija od računa. 

Link za rezervacije: klikni ovdje!
KOD: #AST22 

 

Pitanja i informacije oko rezervacija: reservations@aminess.com / 052 858 600

 

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu