Zagreb Night Trail 2019

NIGHT EDITION

25.05.2019.

 

 

Fotke 2019!

Rezultati 2019!

"I want to wake up in a city that never stops (trail) running!" - click here

 

 

 

Datum: 25.05.2019., subota

Registracije za utrku, start, cilj, obrok, proglašenje pobjednika, okrijepa i sva događanja: plato garaže Tuškanac (kod kina Tuškanca i Saloona)

Start za 21km: 20:45

Start za 14km i 7km: 21:00


KONTAKT: treking-liga@outdoor.hr 
 

KATEGORIJE I IZNOS PARTICIPACIJE /ČLANARINE: 150kn za sve kategorije

LIGHT - 1 krug: 7km / Okrijepa na cilju 

ACTIVE: - 2 kruga 14km / Okrijepa na 7km 

HALFMARATHON - 3 kruga: 21km / Okrijepa na 7km i 14km 

 

TRASA UTRKE

 

  

 

KATEGORIJE I IZNOS PARTICIPACIJE /ČLANARINE ZA SVE KATEGORIJE: 150kn (70kn depozita + 80kn na dan utrke na registracijama)

 

Djeca i maloljetnici (godište 2002 i mlađi) te osobe 60+ (godište 1959 i stariji): uplaćuju samo depozit od 70kn i dobivaju kompletni startni paket, a ukoliko su uplatili i prijavili se on-line do 17.05. Napomena: djeca ispod 12 godina ne dobivaju majicu u startnom paketu dobivaju Buff!

 

INOZEMNI NATJECATELJI: plaćaju članarinu/participaciju na registracijama za utrku u dobivaju puni startni paket ukoliko se on-line prijave do 17.05.

 

NAKNADNE PRIJAVE POSLIJE 17.05.: svi sudionici koji se ne prijave on-line i ne uplate participaciju do 17.05. mogu se naknadno prijaviti i plaćaju participaciju u gotovini na registracijama na dan utrke u iznosu od 150kn za sve kategorije. Naknadno prijavljeni ne dobivaju startni broj (evidencijski karton umjesto toga).


POVRAT DEPOZITA: Nakon 17.05. nema povrata depozita, no natjecatelji koji odustanu mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke (ili to može učiniti netko u njihovo ime).

 

ODGAĐANJE UTRKE: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 26.05., zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita. 


OTKAZIVANJE UTRKE: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket.

 

Uplatom članarine i on-line prijavom na utrku sudionici postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni iznos pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec svibanj / 2019.


SUDJELOVANJE NA UTRCI UKLJUČUJE SLJEDEĆI PAKET U SLJEDEĆIM STAVKAMA:   
- Tehničku organizaciju utrke
- Sudjelovanje na utrci

- Dežurnog liječnika
- Zemljovid / vodič za utrku
- Mjerenje vremena
- Startni broj / Evidencijski karton

- Finišerska medalja
- Finišerski "stickers"
- Okrijepu na cilju i tijekom utrke (ovisno o kategorijama)
- Treking liga buff (mogućnost izbora između dva uzorka=
- Foto materijali sa utrke
- Paketi sponzora za pobjednike
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama

 

NAGRADE

Medalje i poklon paketi za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje dobivaju i poklon pakete prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina! 

Pehari za prva 3 tima (najbolja 4 zbirna plasirana vremena u Active, Challenger ili Treking kategoriji)

 

SATNICA ZA SVE KATEGORIJE  

25.05.2019., subota: 

18:00-20:00: Registracije za utrku, kino Tuškanac (Tuškanac 1)

20:45: Start za sve kategorije, ispred diskoteke "Saloon" / 50m od prijava

22:00: Proglašenje pobjednika za sve Light kategoriju (21km)

22:30: Proglašenje pobjednika za Active kategoriju (21km)

23:00: Proglašenje pobjednika za Challenger kategoriju (21km) 

23:30: Limit za sve kategorije

Okrijepa za natjecatelje na cilju: Od 21:00h do 23:30h, plato garaže Tuškanac

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige 2019.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijvama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i lječnička služba

 

OSOBNA OPREMA ZA SVE KATEGORIJE 

Čelna lampa ili ručna baterija

 

PARKING
Cijelo događanje oko utrke (prijave, start, cilj, proglašenje pobjednika) je na platou garaže Tuškanac gdje se parking u garaži naplaćuje. Ako želite izbjeći plaćanje, možete se parkirati negdje izvan zona tramvaja kao što je parking na Cmroku (5 stanica autobusom od starta), Mihaljevcu (15-20 minuta vožnje tramvajem do starta), Ilica prema Černomercu i sl. Parkiranje nekim od zagrebačkih kvartova gdje je parking besplatan je i dolazak na utrku javnim prijevozom jer brza i jeftina opcija.

 

DEPONIRANJE OSOBNIH STVARI ZA NAKON UTRKE UTRKE

Osobne stvar za poslije utrke moći ćete deponirati u na cilju na mjestu koje će biti predviđeno za to. Organizator nije odgovoran za gubitak ili oštećenje stvari, a iste se deponiraju na vlastitu odgovornost!

 

OZNAKE NA STAZI: Trase za sve kategorije su označena trakma, putokazima i zastavicama,a na nekim raskrsnicama bit će i službeno osoblje koje će usmjeravati natjecatelje.