B2B trail 2019

BAŠKA, OTOK KRK / 10.-12.05.2019.

2.izdanje

Ne propustite najbolji team building u regiji!

Sport - Avantura - Zabava - Business

 

 

REZULTATI 2019 - KLIKNI OVDJE!

REZULTATI 2019 TIMSKI - KLKNI OVDJE!

B2B FOTKE 2019 - KLIKNI OVDJE!

 

ZEMLJOVID UTRKE

 

 

 

KONTAKT:
E-mail: b2btrail@outdoor.hr 
Mob: 099 641 6411 / 098 819 281

 

INFO O KATEGORIJAMA
PRODUCTIVITY 15 km

Dužina: 15km / uspona 700mD+ / silazaka 700mD-
Start: 12:00h / bistro Funtana, hotel Corinthia
Cilj: do 17:00h / bistro Funtana, hotel Corinthia

Okrijepa: 11km (voda, Cola, keksi, voće)


Teren i staza: trasa prolazi označenom planinarskom stazom koja će dodatno biti označena sa službenim znakovljem uz nekoliko usmjerivača i „živih kontrola“

 

Zemljovid za kategoriju Productivity 15km

 

  

 

EXPERTISE 6 km

Dužina: 6km / uspona 233mD+ / silazaka 233mD-
Start: 12:00h / bistro Funtana, hotel Corinthia
Cilj: do 17:00h / bistro Funtana, hotel Corinthia
Teren i staza: trasa prolazi označenom planinarskom stazom koja će dodatno biti označena sa službenim znakovljem uz nekoliko usmjerivača i „živih kontrola“

 

Zemljovid za kategoriju Experts 6km

 

  

 

SMJEŠTAJ

Svi sudionici imaju mogućnost povoljnog smještaja u hotelu Valamar Corinthia 3***, a koji je ujedno i centralno mjesto svih događanja te u hotelu Zvonimir 4**** koji se nalazi odmah pokraj hotela Corinthia. Partner utrke Valamar osigurao je svim sudionicima smještaj po vrlo povoljnim cijenama u ovom terminu, a koji uključuje noćenje sa doručkom ("švedski stol"), večeru ("švedski stol") sa uključenim pićem "selfservice" (samo u hotelu Corinthia) te korištenje unutarnjih i vanjskih bazena. Sudionici mogu birati između jednog ili dva noćenja (pogledajte pakete, što je više noćenja, cijena je niža). Više informacija o hotelu Corinthia Baška Sunny hotel by Valamar 3*** pogledajte ovdje, a o hotelu Valamar Zvonimir 4*** pogledajte ovdje. Smještaj regulira/koordinira kapetan svakog pojedinog tima, a u suradnji i korespodenciji sa organizatorima utrke. Kako se prijaviti na utrku i rezervirati smještaj pogledajte više na kliku "Upute za kapetane timova".

 

Rezervacije i raspoloživost kapaciteta: Rezervacija je važeća po uplati predračuna, a sukladno broju odabranih paketa. Smještaj je ograničen, pa je isti slobodan sve dok se kapaciteti ne popune.

 

Broj sudionika na samoj utrci: ograničen je na 1000 sudionika.

 

B2B PRIJAVNI PAKETI ZA SUDIONIKE, NAVIJAČE I PRIJATELJE

Sudionici mogu izabrati između 4 ponuđene paketa u hotelima Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar 3*** (jednokrevetne, dvokrevetne, trokrevetne i četverokrevetne sobe) ili Valamar Zvonimir Hotel 4**** (dvokrevetne i jednokrevetne sobe). Pakete za sve sudionike dogovaraju kapetani timova.

 

PAKET 1: Startnina B2B trail (bez noćenja)

Cijena: 195 kn (PDV uključen)

 

PAKET 2: 
- Jedno (1) noćenje sa doručkom i večerom „švedski stol“ (piće uključeno samo u hotelu Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar) u dvokrevetnim, trokrevetnim ili četverokrevetnim sobama.

- Startnina B2B trail.

Cijena paketa 2 sa hotelom Corinthia Baška Sunny hotel by Valamar 3*: 495 kn (PDV uključen)

Cijena paketa 2 sa hotelom Valamar Zvonimir 4*: 555 kn (PDV uključen)

 

PAKET 3: 
- Dva (2) noćenja sa doručkom i večerom „švedski stol“ (piće uključeno samo u hotelu Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar) u dvokrevetnim, trokrevetnim ili četverokrevetnim sobama (10.-12.05.)

- Startnina B2B trail

Cijena paketa 3 sa hotelom Corinthia Baška Sunny hotel by Valamar 3*: 755 kn (PDV uključen)

Cijena paketa 3 sa hotelom Zvonimir Valamar 4*: 885 kn (PDV uključen)

 

PAKET 4: NAVIJAČI I PRIJATELJI

Cijena jednog (1) noćenje sa doručkom i večerom u dvokrevetnim, trokrevetnim ili četverokrevetnim sobama: 355 kn u hotelu Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar 3*** 

Cijena jednog (1) noćenje sa doručkom i večerom u dvokrevetnim sobama: 395 kn u hotelu Zvonimir Valamar 4**** 

Cijena dva (2) noćenja sa doručkom i večerom u dvokrevtnim, trokrevetnim ili četverokrevetnim  sobama: 650 kn u hotelu Corinthia Baška Sunny Hotel by Valamar 3*** 

Cijena dva (2) noćenja sa doručkom i večerom u dvokrevtnim sobama: 735 kn u hotelu Zvonimir Valamar 4**** 

 

Jednokrevetne sobe: cijena jednokrevetnih paketa iznosi 30% na cijene paketa iz paketa 2,3 i 4.

 

Check-inn u svim hotelima: od 14:00h

Check-out u svim hotelima: od 10:00h

Pohrana prtljage: Ukoliko dođete prije svoju osobnu prtljagu možete deponirati u sprtemniku na recepciji hotela.

Presvlačenje prije i poslije utrke: Presvlačenje za utrku moguće je u svlačionicama welness centra hotela Corinthia, a kao i tuširanje poslije utrke za sve pakete.

 

STARTNINA ZA SVE SUDIONIKE UTRKE IZ PAKETA 1,2 I 3 UKLJUČUJE SLJEDEĆE:   
- Organizaciju utrke i sudjelovanje na utrci
- Zemljovid i upute
- Startni broj
- On-line prijave 
- Mjerenje vremena
- Promotivna B2B majica
- Evidencijski karton
- Okrijepna stanica za 15km
- Okrijepa na cilju (voda, izotonični napici)
- Obrok (maneštra)
- Osiguranje GSS-a 
- Dežurni liječnik
- Finišerski "sticker"
- Fotografiranje utrke
- Medalje za prva 3 mjesta u pojedinačnim M i Ž kategorijama na 6km i 15km
- Poklon paketi za prva 3 mjesta u pojedinačnim M i Ž kategorijama na 6km i 15km
- Pehar za prva 3 mjesta u kategoriji timovi

- Organizirano predavanje o preživljavanju najduže pustolovne utrke u povijesti
- Organizirana planinarska tura u nedjeljau / 8-9km, 3-4h

Napomena: Svi koji se nisu prijavili on-line do 01.05. i uplatili startninu ne dobivaju majicu u startni paket, a pošto se isti naručuju 10 dana prije sukladno broju uplaćenih startnina! 

 

UPUTE ZA KAPETANE TIMOVA

Za pravovaljanu prijavu tima/sudionika potrebno je:

1. Prijaviti sve sudionike on-line 
2. Odabrati ponuđene pakete i poslati količinu odabranih paketa sa datumom na koje dane se odnosi (petak, subota ili nedjelja)
3. Poslati rooming listu sudionika (samo imena/prezimena)

4. Navesti ostale zahtjeve
5. Poslati podatke o tvrtki za predračun na kontakt e-mail

 

Račun se šalje po uplati sredstava po predračunu.

Prenošenje paketa startnine na drugu osobu:

Paket startnine se može prenijeti na drugu osobu sve do početka utrke / završetka prijava. 

 

Povrat sredstava:

Do 15.03. mogući je povrat sredstava u cjelokupnom iznosu. 
Od 16.03. do 01.05. moguć je povrat 50% sredstava

Od 02.05. nema mogućnosti povrata sredstava (startnina + hotel) no netko tko odustane može svoj paket prebaciti na drugu osobu.  

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat sredstava: Nakon 02.05. nema povrata sredstava za uplaćene pakete..

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 12.05. a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita.

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket i koristiti sve ostale uvjete i pogodnosti.

 


LOKACIJA DOGAĐANJA

Hotel Corinthia / Valamar, Ul. Emila Geistlicha 39, 51523, Baška, otok Krk
Registracije za utrku: hotel Corinthia, recepcija hotela 
Start, cilj, proglašenje pobjednika, obrok, koncert, open air party: bistro Funtana, hotel Corinthia

Predavanje "Preživjeti 1000 km Vijetnama": dvorana Lavanda, hotel Corinthia

Party i „minglanje“: noćni klub Porto (na plaži kraj hotela Corinthia)

 

SATNICA

Petak, 10.05.
20:00-22:00: Registracije za utrku, hotel Corinthia / lobyy hotela 

Od 21:00: Pre-race druženje u noćnom klubu Porto (na plaži, ispred hotela Corinthia)

 

Subota, 11.05.   
09:00-11:30: Registracije za utrku
12:00: Start za sve kategorije
13:00-17:00:  Koncert sastava En Face & open air party na cilju
13:00-17:00: Obrok na cilju (maneštra)
15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije (pojedinačno i timski)
Limit za dolazak na cilj za sve kategorije: 17:00

18:00-19:30: Predavanje o najdužoj pustolovnoj utrci u povijesti: "Preživjeti 1000 km Vijetnama!" Predavač je "preživjeli" gost iznenađenja.  
21:00: Party u noćnim klubu Porto (na plaži, ispred hotela Corinthia)

 

Nedjelja, 12.05.
10:00-14:00: Organizirana planinarska tura u trajanju od 3-4 sata i u dužini od 8-9km


DODATNI SADRŽAJI
- „Minglanje“ dobrodošlice, noćni klub Porto (petak)
- Koncert i open air party (subota, cilj utrke)

- Predavanje o najdužoj pustolovnoj utrci u povijesti: "Preživjeti 1000 km Vijetnama!" Predavač je "preživjeli" gost iznenađenja.  
- After race party/druženje dobrodošlice, noćni klub Porto (subota)
- After race day organizirana planinarska tura kroz kanjon Vrženica (8-9km hoda, 3-4h)

 

 

B2B TRAIL: PRAVILA
- Sudionici moraju slijediti označenu trasu i pratiti oznake sukladno svojoj kategoriji. 
- Zabranjeno je korištenje drugih puteva osim označenih i kraćenje staze. 
- Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu koju organizator zahtijeva. 
- Startni broj mora se nositi tijekom trajanja utrke i mora biti pozicioniran frontalno u predjelu trbuha ispod prsiju. 
- Na kontrolnim točkama sudionici moraju perforirati "kućicu" na svojem startnom broju sukladno broju kontrolne točke. 
- Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba.
- U slučaju odustajanja iz bilo kojih razloga sudionici su dužni o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a sa svojim natjecateljskim brojem (broj organizatora na startnom broju). 
- Zabranjeno je bacanje bilo kakvog otpada. 
- Organizatori nisu odgovorni za oštećenje ili gubitak stvari ili privatne imovine.
- Natjecatelji sudjeluju na vlastitu odgovornost. 
- Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

 

POJEDINAČNI I TIMSKI POREDAK I BODOVANJE
Pojedinačni poredak: računa se pojedinačni poredak za obije utrke (6km i 15km) u kategorijama "žene" i "muškarci".
Timski poredak: računaju se ukupno 4 najbolja mjesta iz obije utrke, a bez obzira na spol. Primjer: Ako su članovi tima na 6km zauzeli 1.M, 1.Ž, 5.M i 6.Ž mjesto, a na 15km 3.Ž, 4.M i 7.M, uzimaju se 4 najbolja mjesta u poretku, a to su 1.M i 1.Ž na 6km te 3.Ž i 4.M na 15km. Ukupan zbir poretka je 9. Najbolji tim je onaj čija četiri člana zbirno imaju najmanje bodova. U slučaju da su timovi bodovno izjednačeni, prednost ima tim čiji je član bolje plasiran na 15km.

NAPOMENA: Broj članova po timu nije ograničen!

 

ŠTO, GDJE, KADA I ZA KOGA?

B2B TRAIL  je sportsko-turističko-zabavni event u Baški na otoku Krku od 10.-12.05.2019. Namijenjen je tvrtkama i njihovim zaposlenicima te svim ostalim pravnim osobama (osim sportskih klubova). B2B je svojevrstan team building koji će sudionike kroz nekolicinu sportskih, rekreativnih, turističkih i zabavnih sadržaja obogatiti novim iskustvima, poslovnim poznanstvima i prilikama. B2B trail trase u dužinama/kategorijama od 6km i 15km prolaze nekim od najimpresivnijih planinarskih staza i prirodnih lokacija u Hrvatskoj koje će vas svakako, ostaviti bez daha! Ostala popratna događanja i sadržaji kao što su koncerti, party, „minglanje“, start, cilj, prijave, ugostiteljstvo, noćenja sudionika i korištenje vanjskih i unutarnjih  bazena, smješteni su u hotelu Valamar Corinthia, koji će sudionicima biti na usluzi na najbolji mogući način. 

 

KAKO SE PRIJAVITI? 
Svaka tvrtka imenuje svog kapetana koji će biti osoba za kontakt između kompanije i organizatora. Kapetan će uz pomoć organizatora koordinirati on-line prijave zaposlenika svoje tvrtke, dogovarati noćenja i sve ostale stavke koje su potrebne za sudjelovanje na B2B trailu. Kapetan mora inicijalno kontaktirati organizatora na mail B2Btrail@outdoor.hr, a gdje će dobiti detaljne upute o svim daljnjim procedurama. Ukoliko ste zaposlenik kompanije, a željeli bi da vaš tim sudjeluje na B2B trailu, jednostavno kontaktirajte odgovornu osobu unutar vaše kompanije i predložite joj ovaj jedinstveni team building za vašu tvrtku! Prijave on-line dostupne su ovjde.

 

KOLIKO MINIMALNO, ODNOSNO, MAKSIMALNO SUDIONIKA MOŽE SUDJELOVATI?

Na utrci mogu sudjelovati i pojedinci, a koji će biti u individualnom poretku. U timski poredak ulaze tvrtke/timovi sa najmanje 4 člana. Broj sudionika u jednom timu nije limitiran

 

ŠTO JE TO „TRAIL RUNNING“?
„Trail running“ ili jednostavno „trail“ je trčanje/treking kroz označene prirodne predjele i podloge koje nisu asfaltne ceste. Obično su to šetnice ili planinarske staze. Pošto je konfiguracija terena drugačija od ravnih asfaltnih podloga, većina sudionika na trailu/trekingu ne trči, već jednostavno - hoda ili kombinira trčanje sa hodanjem, a ovisno o stupnju fizičke spreme. Ovakav način trčanja/hodanja omogućuje vam avanturu koju na cestovnim podlogama nije moguće doživjeti, stoga ne propustite B2B trail avanturu koja će vas provesti kroz još ne otkrivene prirodne ljepote koje su na otoku Krku jednostavno - impresivne!   

 

KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU TRAILA I TREKINGA?
„Trail“ je kretanje kroz prirodne predjele označenom stazom, dok je pak „treking“ neoznačen i zahtjeva orijentaciju i snalaženje u prirodi. No ne brinite, jer se nećete trebati orijentirati niti snalaziti u prirodi.B2B je trail utrka!

 

KOLIKO JE TO TEŠKO, KAKAV JE TEREN, DA LI JA TO MOGU?
Ukoliko niste ozlijeđeni i nemate ozbiljnijih zdravstvenih problema, onda je trail prava aktivnost za vas! Za razliku od cestovnog trčanja, u trailu nema „nepisanog pravila“ da morate sve pretrčati. Nitko vam neće „uzeti za zlo“ ako hodate. Dapače, na trail utrkama 80% sudionika hoda najveći dio vremena. Sama staza u obije kategorije je planinarski put, vrlo prohodan i „trčljiv“, sa blagim uzbrdicama i nizbrdicama. Podloga je većinom kamena i zemljana. Za kategoriju 6km dovoljan uvjet je da ste zdravstveno u dobrom stanju, a dok je za 15km dovoljno da možete odraditi jedno Sljeme „gore-dole“. Detaljan presjek staze pogledajte na samom zemljovidu utrke. 

 

KAKVU OPREMU TREBAM? 
Možete biti opremljeni kao i za svako obično trčanje ili šetnju u prirodi. Savjetujemo: trail ili obične tenisice (gojzerice su teške!), manji ruksak u kojeg možete staviti dovoljno tekućine (barem 0.5l) ili pak koju energetsku pločicu / sendvič, a ukoliko se odlučite sudjelovati na 15km, pokrivalo za glavu kao zaštitu od sunca (šiltericu ili Buff) te kabanicu u slučaju kiše (tog datuma vrijeme je već podosta toplo, pa vlažni vremenski uvjeti mogu biti i dobro došli). Svakako, odabrat ćete opremu sukladnu vremenskim prilikama.

 

DA LI SE MOŽEMO IZGUBITI?

Sve staze su označene sa visećim trakicama/zastavicama/smjerokazima na svakih 30-40 metara. Na glavnim križanjima biti će postavljeni i usmjerivači, a na kontrolnim točkama suci će evidentirati vaš prolaz i dodatno vas usmjeravati. Ako ćete pratiti oznake nećete se moći izgubiti. Ukoliko vam to ipak pođe za rukom, jednostavno se vratite nazad na trasu i nastavite pratiti oznake.

 

SMJEŠTAJ, PREHRANA I PRIJEVOZ?

Kapetan tima biti će zadužen za sve dogovore oko prijava, smještaja, prijevoza (u vlastitom aranžmanu) i bilo kojih drugih zahtjeva od strane sudionika. Svi sudionici mogu birati da li će biti smješteni jedno noćenje, dva noćenja ili će pak samo doći na utrku. Sva noćenja uključuju doručak i večeru („švedski stol“ sa uključenim pićem) te korištenje vanjskih i unutarnjih bazena. U nastavku smo pripremili tri paketa sukladno modelu koji će više odgovarati pojedinim sudionicima i kompanijama. Više informacija o hotelu Corinthia Baška Sunny hotel by Valamar 3*** pogledajte ovdje, a o hotelu Valamar Zvonimir 4*** pogledajte ovdje

 

DA LI MOGU SUDJELOVATI I INOZEMNE TVRTKE?

Da, naravno. 

 

DA LI POSTOJI MOGUĆNOST ORGANIZIRANOG PRIJEVOZA?

Organiziranog prijevoza nema (a pošto sudionici dolaze sa razičitih lokacija) te se prijevoz organizira u vlastito aranžmanu.

 

KONTAKT:
E-mail: b2btrail@outdoor.hr 
Mob: 099 641 6411 / 098 819 281