Krk Island Trail 2017

 

KRK ISLAND TRAIL 2017

Baška, otok Krk

 

14.10.2017. / 7. izdanje / 12. kolo Treking lige Merkur osiguranje 2017

 

REZULTATI 2017: žalbe na rezultati primaju se do utroka, 17.10., do 12h!

FOTKE BAY RAFO

FOTKE BY BORIS

FOTKE BY KAPOVIĆ

 

Pogledajte trase kategorija, zemljovide, satnicu, info za smještaj i sve ostalo!

 

Zemljovid za sve kategorije!

 

 

 

 

 


Organizator: Outdoor.hr & Treking liga 
Suorganizatori/pokrovitelji/sponzori: Valamar Riviera d.d. / TZ Baška 
Kontakt organizatora: treking-liga@outdoor.hr
 

 

KATEGORIJE  

Challenger / 23km / 900mD+

Active / 15km / 550mD+

Light / 7km / 350mD+ 

 

KONCEPT ZA SVE KATEGORIJE: TRAIL. Staze su označene na svim raskršćima/skretanjima,a između raskrsnica slijede se planinarske oznake.

 

PRIJAVE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

 

 

CHALLENGER / 23km - 900mD+ / GPS log i staza

 

 

ACTIVE / 15km - 550mD+  / GPS log i staza

 

 

LIGHT / 7,5km - 350mD+  / GPS log i staza

NAPOMENA: LIGHT KATEGORIJA NIJE NATJECATELJSKA I NE DOBIVAJU SE POKLONI I MEDALJE ZA PRFVA 3 MJESTA, NO BITI ĆE BILJEŽENA CILJNA VREMENA I POREDAK.

 

 

 

PRAVILA UTRKE
1.Natjecatelji moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze. 
2.Natjecatelji se natječu na vlastitu odgovornost. 
3.Natjecatelji se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige 2017. 
4.Natjecatelji moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu. 
5.Natjecatelji moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha. 
6.Natjecatelji moraju perforirati ili nalijepiti sve kućice na svojem startnom broju sukladne svojoj kategoriji. 
7.Natjecatelji se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. 
8.Natjecatelji se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija. 
9.Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom. 
10.Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju i na odgovornost roditelja. 
11.Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani. 
12. Organizator nisu odgovorni za oštećenje ili gubitak stvari ili privatne imovine.

 

 


ČLANARINA / PARTICIPACIJA ZA UTRKU:

SVE KATEGORIJE PLAĆAJU 70kn DEPOZITA NAJKASNIJE DO 05.10. TE NADOPLAĆUJU 80kn NA PRIJAVAMA NA DAN UTRKE. 

UKUPNA ČLANARINA / PARTICIPACIJA IZNOSI 150kn.

INOZEMNI SUDIONICI PLAĆAJU PARTICIPACIJU U GOROVINI NA DAN UTRKE,  STARTNI PAKET DOBIVAJUN AKO SU SE PRIJAVILI ON-LINE DO 05.10.!

DJECA DO 12 GODINA (GODIŠTE 2005 NA DALJE) IMAJU BESPLATNO SUDJELOVANJE

MALOLJETNICI OD 13-17 (GODIŠTE 2000-2004) UPLAĆUJU SAMO DEPOZIT OD 70kn I DOBIVAJU STARTNI PAKET UKOLIKO JE DEPOZIT UPLAĆEN DO 05.10.

 

INFO RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA ČLANARINE: UPLATE SU BILE MOGUĆE DO 05.10. SVI NAKNADNO PRIJAVLJENI MOGU SE REGISTRIRATI 13. ILI 14.10. NA KRKU, NO NEĆE DOBITI MAJICU I STARTNI BROJ (EVIDENCIJSKI KARTON UMJESTO STARTNOG BROJA) NA PRIJAVAMA ZA UTRKU.

 


Startnina uključuje:   
- Organizaciju utrke
- Sudjelovanje na utrci
- Zemljovid
- Startni broj

- Službeno mjerenje vremena

- Majica
- Evidencijski karton

- Okrijepna stanica za Challnger i Active kategoriju

- Obrok (porcija graha / maneštre ili tjestenine)
- Osiguranje GSS-a i vatrogasne službe

- Finišerski "sticker"
- Medalje za ženske i muške pobjednike u Active i Challenger kategoriji

- Naturel poklon paketi za prva 3 mjesta u Active i Challenger kategoriji
    

 

NAKNADNE PRIJAVE, POVRAT STARTNINE I OSTALO

1. Naknadne prijave: Svi koji ne uplate depozit do 05.10. mogu se natjecati i prijaviti na dan utrke, no iz startnog paketa ne dobivaju majicu.
2. Povrat depozita: Natjecatelji mogu zatražiti povrat depozita do 05.10. Poslije tog datuma nema povrata startnine, a odustali natjecatelji mogu pokupiti svoj startni paket isključivo na prijavama za utrku ili netko to može učiniti u njihovo ime.
3. U slučaju otkazivanja utrke organizator zadržava depozit, a natjecatelji mogu uzeti startni paket i iskoristiti obrok.
4. Zbogo eventualnog lošeg vremena, utrka može biti prolongirana za dan poslije. U tom slučaju nema povrata startnine ili depozita te organizatori nisu odgovorni za dodatne troškove natjecatelja (dodatno doćenje i sl.)
5. Prijavom On-line i uplatom depozita i startnine, svi natjecatelji suglasni su sa pravilnikom utrke i pravilnikom Treking lige.
6. Djeca do 12 godina (godište od 2005. na dalje) imaju besplatnu startninu i dobivaju starni broj, pod uvjetom da se prijave on-line najkasnije do 05.10. Napomena: djeca do 12 godina ne dobivaju majicu (pošto ne postoje konfekcijski brojevi za djecu). 

 

 

OBAVEZNA OPREMA  
1. Mobitel sa napunjenim baterijama i brojem mobitela koji je upisan u prijavnici utrke
2. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri) 
3. Zemljovid, evidencijski karton, upute za utrku (osigurava organizator) 
4. Bidoni/boce za najmanje 1.5 litara 
 

 

OKRIJEPNE STANICE

Challenger ima okrijepu na 14. km, Acitve na 8. km (voda, voće, banane, Coca-Cola).
 

 


TRASA I TEREN

90% staza ide planinarskim označenim stazama i šetnicama. Podloga je kamena u najvećem dijelu staza.

 


SATNICA

 

Lokacije događanja

Registracije za utrku: hotel Corinthia, recepcija hotela 

Start, cilj, proglašenje pobjednika, obrok, koncert: bistro Funtana, hotel Corinthia

 

Petak, 13.10.
22:00-22:00: Registracije za utrku 

20:00-23:00: Zabava i druženje u Funtana baru hotela Corinthia i koncert dua Pinky and the Brain (Eni Jurišić)

Subota, 14.10.   
08:30 - 10:30: Registracije za utrku
11:00: Start za sve kategorije

13:00-17:00:  Koncert sastava Open Road na cilju utrke

13:00-17:00: Obrok na cilju
14:00: Proglašenje pobjednika za Active kategoriju
14:30: Proglašenje pobjednika za Challenger kategoriju

Limit za dolazak na cilj za sve kategorije: 18:00
21:00: After Race Partyu klubu Porto (na plaži, ispred hotela Corinthia). Živa svirka od 21h.

 

SMJEŠTAJ U HOTELU CORINTHIA (3*):
SPECIJALNA PONUDA ZA SUDIONIKE UTRKE I NJIHOVE OBITELJI! 

Usluga: Noćenje sa doručkom (švedski stol) + večera (švedski stol)
Cijena usluge po osobi dnevno izražena je u EUR
Dvokrevetna soba: 29.00 EUR po osobi
Dvokrevetna soba + 1 pomoćni ležaj 31.00 po osobi (treća osoba ima 20% popusta)
Dvokrevetna soba + 2 pomoćna ležaja 32.50 po osobi (treća i četvrta osoba imaju 20% popusta)
Jednokrevetna soba: 36.50 EUR
Djeca do 14,99 godina starosti imaju besplatan smještaj na 3. i 4. krevetu!
Dodatne pogodnosti:
- Besplatno korištenje bazena hotela!
- Besplatno piće na večeri!
- Doručak i večera "švedski stol"
- Parking

Specijalna ponuda: Djeca od 0-14,99 godina na 3. i 4 krevetu imaju GRATIS!

Dodatne pogodnosti:
- Besplatno korištenje bazena hotela!
- Besplatno piće na večeri!

 

Kontakt za smještaj: 
Jasna Milazzi / Valamar Riviera d.d.
E: Jasna.Milazzi@valamar.com 
T +385 (51) 656 134
F +385 (51) 856 584
W www.valamar.com

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu.