Brač Trail 2022
IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama)
NAČIN UPLATE:
HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je 06.05.), a na registracijama za utrku (13.-14.05.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.
INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 12 EUR depozita (rok za uplatu depozita je 06.05., depozit NE UPLAĆUJU U HRK), te na registracijama za utrku (13.-14.05.) NADOPLAĆUJU dodatnih 15 EUR ili 100 HRK u gotovini. Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, plaćaju dodatnih 60HRK na registracijama za utrku (a koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.
Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 13.-14.05. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.
Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Depozit u iznosu od 12 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 13.-14.05. inozemni sudionici nadoplaćuju 100 HRK ili 15 EUR (ne primaju se kovanice).
Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i on-line prijavljeni do datuma 06.05. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).
Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi - ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe!
Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 06.05. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 12 EUR do 06.05. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili 25 EUR participacije/članarine plaćaju 13.-14.05. na registracijama za utrku.
UPLATNI RAČUN ZA DEPOZIT: UPLATE SU ZATVORENE
Ostale važne napomene oko uplata i prijava
Povrat depozita: Nakon 06.05. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.
Povrat startnine nakon registracije: Nakon registracije i preuzimanja startnog broje i paketa nema povrata startnine.
Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke poslije 06.05. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80 HRK /12 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.
Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 15.05.ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.
Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama..
Valjanost prijave: Prijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 06.05. on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 80 HRK/inozemni 12 EUR, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 06.05. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.
Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec svibanj / 2022.
....................................................................................
SUDJELOVANJE UKLJUČUJE SLJEDEĆE STAVKE:
- Tehnička organizaciju utrke i označavanje svih trasa
- Osiguranje GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku
- Obrok na cilju
- Startni broj / Evidencijski karton
- Finišerske medalje
- Okrijepu na cilju
- Promotivnu majicu ili buff utrke
- On-line prijava
- Službena evidencija prolaska i mjerenje ciljnog vremena
- Foto i video materijali sa utrke
- Paketi sponzora za pobjednike
- Medalje i poklon paketi za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Zabavni program (koncert i DJ)
....................................................................................
PRAVILA UTRKE
Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!
1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.
4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.)
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijvama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.
11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.
12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i lječnička služba
....................................................................................