supported by:

Brač Trail 2022

IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 180 HRK (80 HRK depozita + 100 HRK nadoplata na registracijama)

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je  06.05.), a na registracijama za utrku (13.-14.05.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 12 EUR depozita (rok za uplatu depozita je 06.05., depozit NE UPLAĆUJU U HRK), te na registracijama za utrku (13.-14.05.) NADOPLAĆUJU dodatnih 15 EUR ili 100 HRK u gotovini. Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, plaćaju dodatnih 60HRK na registracijama za utrku (a koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 13.-14.05. sudionici nadoplaćuju 100 HRK.

 

Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Depozit u iznosu od 12 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 06.05. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku 13.-14.05. inozemni sudionici nadoplaćuju 100 HRK ili 15 EUR (ne primaju se kovanice). 

 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita i on-line prijavljeni do datuma 06.05. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi -  ne dobivaju majice u startnom paketu (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 06.05. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 12 EUR do 06.05. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili 25 EUR participacije/članarine plaćaju 13.-14.05. na registracijama za utrku.

 

UPLATNI RAČUN ZA DEPOZIT: UPLATE SU ZATVORENE

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 06.05. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije: Nakon registracije i preuzimanja startnog broje i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke poslije 06.05. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80 HRK /12 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 15.05.ili sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama..

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 06.05. on-line do 12:00h i 2.) uplatio depozit od 80 HRK/inozemni 12 EUR, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 06.05. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec svibanj / 2022.

....................................................................................

 

SUDJELOVANJE UKLJUČUJE SLJEDEĆE STAVKE:   
- Tehnička organizaciju utrke i označavanje svih trasa
- Osiguranje GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku
- Obrok na cilju
- Startni broj / Evidencijski karton
- Finišerske medalje
- Okrijepu na cilju
- Promotivnu majicu ili buff utrke

- On-line prijava

- Službena evidencija prolaska i mjerenje ciljnog vremena 
- Foto i video materijali sa utrke
- Paketi sponzora za pobjednike
- Medalje i poklon paketi za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama 

- Zabavni program (koncert i DJ)

....................................................................................

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijvama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i lječnička služba

....................................................................................