B2B trail 2020

ŠTO, GDJE, KADA I ZA KOGA?

B2B TRAIL  je sportsko-turističko-zabavni event u Baški na otoku Krku od 24.-26.04.2020. Namijenjen je tvrtkama i njihovim zaposlenicima te svim ostalim pravnim osobama (osim sportskih klubova). B2B je svojevrstan team building koji će sudionike kroz nekolicinu sportskih, rekreativnih, turističkih i zabavnih sadržaja obogatiti novim iskustvima, poslovnim poznanstvima i prilikama. B2B trail trase u dužinama/kategorijama od 6km i 15km prolaze nekim od najimpresivnijih planinarskih staza i prirodnih lokacija u Hrvatskoj koje će vas svakako, ostaviti bez daha! Ostala popratna događanja i sadržaji kao što su koncerti, party, „minglanje“, start, cilj, prijave, ugostiteljstvo, noćenja sudionika i korištenje vanjskih i unutarnjih  bazena, smješteni su u hotelu Valamar Corinthia, koji će sudionicima biti na usluzi na najbolji mogući način. 

 

KAKO SE PRIJAVITI? 
Svaka tvrtka imenuje svog kapetana koji će biti osoba za kontakt između kompanije i organizatora. Kapetan će uz pomoć organizatora koordinirati on-line prijave zaposlenika svoje tvrtke, dogovarati noćenja i sve ostale stavke koje su potrebne za sudjelovanje na B2B trailu. Kapetan mora inicijalno kontaktirati organizatora na mail B2Btrail@outdoor.hr, a gdje će dobiti detaljne upute o svim daljnjim procedurama. Ukoliko ste zaposlenik kompanije, a željeli bi da vaš tim sudjeluje na B2B trailu, jednostavno kontaktirajte odgovornu osobu unutar vaše kompanije i predložite joj ovaj jedinstveni team building za vašu tvrtku! Prijave on-line dostupne su ovjde.

 

KOLIKO MINIMALNO, ODNOSNO, MAKSIMALNO SUDIONIKA MOŽE SUDJELOVATI?

Na utrci mogu sudjelovati i pojedinci, a koji će biti u individualnom poretku. U timski poredak ulaze tvrtke/timovi sa najmanje 4 člana. Broj sudionika u jednom timu je neograničen.

 

ŠTO JE TO „TRAIL RUNNING“?
„Trail running“ ili jednostavno „trail“ je trčanje/treking kroz označene prirodne predjele i podloge koje nisu asfaltne ceste. Obično su to šetnice ili planinarske staze. Pošto je konfiguracija terena drugačija od ravnih asfaltnih podloga, većina sudionika na trailu/trekingu ne trči, već jednostavno - hoda ili kombinira trčanje sa hodanjem, a ovisno o stupnju fizičke spreme. Ovakav način trčanja/hodanja omogućuje vam avanturu koju na cestovnim podlogama nije moguće doživjeti, stoga ne propustite B2B trail avanturu koja će vas provesti kroz još ne otkrivene prirodne ljepote koje su na otoku Krku jednostavno - impresivne!   

 

KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU TRAILA I TREKINGA?
„Trail“ je kretanje kroz prirodne predjele označenom stazom, dok je pak „treking“ neoznačen i zahtjeva orijentaciju i snalaženje u prirodi. No ne brinite, jer se nećete trebati orijentirati niti snalaziti u prirodi.B2B je trail utrka!

 

KOLIKO JE TO TEŠKO, KAKAV JE TEREN, DA LI JA TO MOGU?
Ukoliko niste ozlijeđeni i nemate ozbiljnijih zdravstvenih problema, onda je trail prava aktivnost za vas! Za razliku od cestovnog trčanja, u trailu nema „nepisanog pravila“ da morate sve pretrčati. Nitko vam neće „uzeti za zlo“ ako hodate. Dapače, na trail utrkama 80% sudionika hoda najveći dio vremena. Sama staza u obije kategorije je planinarski put, vrlo prohodan i „trčljiv“, sa blagim uzbrdicama i nizbrdicama. Podloga je većinom kamena i zemljana. Za kategoriju 6km dovoljan uvjet je da ste zdravstveno u dobrom stanju, a dok je za 15km dovoljno da možete odraditi jedno Sljeme „gore-dole“. Detaljan presjek staze pogledajte na samom zemljovidu utrke. 

 

KAKVU OPREMU TREBAM? 
Možete biti opremljeni kao i za svako obično trčanje ili šetnju u prirodi. Savjetujemo: trail ili obične tenisice (gojzerice su teške!), manji ruksak u kojeg možete staviti dovoljno tekućine (barem 0.5l) ili pak koju energetsku pločicu / sendvič, a ukoliko se odlučite sudjelovati na 15km, pokrivalo za glavu kao zaštitu od sunca (šiltericu ili Buff) te kabanicu u slučaju kiše (tog datuma vrijeme je već podosta toplo, pa vlažni vremenski uvjeti mogu biti i dobro došli). Svakako, odabrat ćete opremu sukladnu vremenskim prilikama.

 

DA LI SE MOŽEMO IZGUBITI?

Sve staze su označene sa visećim trakicama/zastavicama/smjerokazima na svakih 30-40 metara. Na glavnim križanjima biti će postavljeni i usmjerivači, a na kontrolnim točkama suci će evidentirati vaš prolaz i dodatno vas usmjeravati. Ako ćete pratiti oznake nećete se moći izgubiti. Ukoliko vam to ipak pođe za rukom, jednostavno se vratite nazad na trasu i nastavite pratiti oznake.

 

SMJEŠTAJ, PREHRANA I PRIJEVOZ?

Kapetan tima biti će zadužen za sve dogovore oko prijava, smještaja, prijevoza (u vlastitom aranžmanu) i bilo kojih drugih zahtjeva od strane sudionika. Svi sudionici mogu birati da li će biti smješteni jedno noćenje, dva noćenja ili će pak samo doći na utrku. Sva noćenja uključuju doručak i večeru („švedski stol“ sa uključenim pićem) te korištenje vanjskih i unutarnjih bazena. U nastavku smo pripremili tri paketa sukladno modelu koji će više odgovarati pojedinim sudionicima i kompanijama. Više informacija o hotelu Corinthia Baška Sunny hotel by Valamar 3*** pogledajte ovdje, a o hotelu Valamar Zvonimir 4*** pogledajte ovdje

 

DA LI MOGU SUDJELOVATI I INOZEMNE TVRTKE?

Da, naravno. 

 

DA LI POSTOJI MOGUĆNOST ORGANIZIRANOG PRIJEVOZA?

Organiziranog prijevoza nema (a pošto sudionici dolaze sa razičitih lokacija) te se prijevoz organizira u vlastito aranžmanu.