Arba trail 2023
UPLATA STARTNINE
Cijene startnine:
1. Cijena startnine za sve kategorije samo za Arba trail (Challenger, Active i Light): 25€ (na račun organizatora uplaćuje se cijeli iznos)
2.Cijena startnine za djecu i maloljetnike samo za Arba trail, (godište 2006 i mlađe) i osobe 60+ (godište 1963. i stariji): 15€ (na račun organizatora uplaćuje se cijeli iznos), Ova odredba odnosi se samo na natjecatelje državljane RH!
Napomena: na registracijama na Rabu za osobe +60 obavezno je predočiti osobnu iskaznicu.
3. Cijena startnine za naknadne i zakašnjele uplate ili prijave (sve kategorije) nakon roka (petak 22.9. do 10:00h): 20€, za djecu i maloljetnike natjecatelje državljane RH (godište 2006 i mlađe) i osobe 60+ (godište 1963. i stariji): 15€. Cijeli iznos plaća se na registracijma na dan utrke prilikom podizanja startnog broja.
Napomena: sudionici koji imaju status "zakašnjele ili naknadne prijave" ne dobivaju, finišersku medalju, originalni startni broj i obrok, a startninu u iznosu od 20€ /odnosno maloljetnici i osobe +60 natjecatelji državljani RH 15€. plaćaju u gotovini na registracijama 1.10.
Prijava i registracija je valjana ukoliko se sudionik:
1. Prijavio on-line do petka, 22.9. do 10:00h
3. Uplatio startninu od 25€ (maloljetnici 2006 i mlađi te osbe +60 1963 i stariji natjecatelji državljani RH 15€), a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do petka, 22.9. do 10:00h sa imenom sudionika.
Napomena: ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti, finišersku medalju, obrok i originalni startni broj te ima status sudionika "naknadne prijave" i plaća startninu u iznosu od 20€, maloljetnici 2006 i mlađi te osbe +60 1963 i stariji natjecatelji državljani RH 15€ u gotovini na ragistracijama za utrku 1.10..
3. Registrirao na utrku 1.10. i preuzeo svoj startni broj.
RAČUN ZA UPLATU STARTNINE: UPLATE SU ZARVORENE. POGLEDAJTE MOGUĆNOST I UVJETE "NAKNADNIH PRIJAVA"
Ostale važne napomene oko uplata i prijava:
Povrat startnine: Nakon 22.9. poslije 10h nema povrata startnine. Natjecatelji koji odustanu od utrke nemaju pravo na povrat startnine, no istu mogu prebaciti na drugu osobu ili mogu preuzeti svoj startni paket i to isključivo na prijavama 1.10. ili to može učiniti netko u njihovo ime.
Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 1.10. ili za sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata startnine no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama i iskoristiti obrok. Napomena: ovakve okolnosti još se nikada nisu dogodile.
Regulacija članstva/članarine: Uplatom startnine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec listopad 2023
....................................................................................
"Što plaćamo i dobivamo za 25€ startnine?"
SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:
- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Buff utrke
- Obrok na cilju poslije utrke
- Startni broj
- Finišerska medalja
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Zabavni dio (DJ ili koncert)
- Fotografiranje utrke i izrada video materijala
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke
- Obrada uplata startnina
- Osiguravanje parkinga za sve sudionike
I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Raba!
....................................................................................