Naturel Velebit Trail 2022
UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE
IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE:
Sudionici iz HR: 180 HRK (80 HRK depozita na račun organizatora + 100 HRK nadoplata na registracijama)
Inozemni sudionici: 25 EUR - uplaćuju ukupan iznos startnine na račun organizatora
RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 80kn za domaće i uplatu ukupne startnine od 25 EUR za inozemne sudionike:
Klub pustolovnih sportova Multisport / Draškovićeva 23 / 10000 Zagreb / Croatia
IBAN: HR3724840081107510763
SWIFT: RZBHHR2X
Banka: Raiffeisenbank Austria d.d./ Magazinska cesta 69 / Zagreb, 10000 / Croatia
Poziv na broj: nema poziva na broj (u model staviti "99")
NAČIN UPLATE:
HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je 26.08.), a na registracijama za utrku (03.09.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.
INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju ukupan iznos startnine 25 EUR (rok za uplatu startnine je 26.08, strtninu NE UPLAĆUJU U HRK). Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, (na registracijama za utrku dodatno plaćaju koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.
Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku HR sudionici 03.09. nadoplaćuju 100 HRK.
Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Ukupan iznos starnine u iznosu od 25 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket.
Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita/inozemni ukupne startnine i on-line prijavljeni do datuma 26.08. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).
Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi - dobivaju veličinu majice koju označe u prijavi (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe!
Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 26.08. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili ukupan iznos startnine od 25 EUR do 26.08. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili inozemni 25 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 03.09.
...................................................................................
Ostale važne napomene oko uplata i prijava
Povrat depozita: Nakon 26.08. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.
Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.
Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 26.08. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80kn/ inozemni 25 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke 03.09. do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.
Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime).
Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.
Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 03.09. te se isti ne šalje naknadno poštom.
Valjanost prijave: Prijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 26.08.on-line do 12:00h i 2.) HRsudionik uplatio depozit od 80kn/ ukupnu startninu 25 EUR inozemni sudionuk, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 26.08. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.
Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec kolovoz / 2022.
....................................................................................
SUDJELOVANJE UKLJUČUJE SLJEDEĆE:
- Organizaciju utrke
- Sudjelovanje na utrci
- Službeno mjerenje vremena
- On-line prijave i registracije za utrku
- Osiguranje GSS-a i liječničku službu
- Zemljovid / vodič za utrku
- Majica (za one koji su uplatili depozit do 26.08.)
- Obrok na cilju
- Startni broj
- Okrijepa na cilju za sve kategorije
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Paketi sponzora za pobjednike
- Finišerske medalje (za one koji su uplatili depozit do 26.08.)