Naturel Velebit Trail 2022

UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

IZNOS STARTNINE ZA SVE KATEGRORIJE: 

Sudionici iz HR: 180 HRK (80 HRK depozita na račun organizatora + 100 HRK nadoplata na registracijama)

Inozemni sudionici: 25 EUR - uplaćuju ukupan iznos startnine na račun organizatora 

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA U IZNOSU OD 80kn za domaće i uplatu ukupne startnine od 25 EUR za inozemne sudionike: 

Klub pustolovnih sportova  Multisport / Draškovićeva 23 / 10000 Zagreb / Croatia
IBAN: HR3724840081107510763
SWIFT: RZBHHR2X

Banka: Raiffeisenbank Austria d.d./ Magazinska cesta 69 / Zagreb, 10000 / Croatia
Poziv na broj: nema poziva na broj (u model staviti "99")

 

NAČIN UPLATE:

 

HR SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju 80 HRK depozita (rok za uplatu depozita je  26.08.), a na registracijama za utrku (03.09.) NADOPLAĆUJU dodatnih 100 HRK u gotovini.

 

INOZEMNI SUDIONICI: na račun organizatora uplaćuju ukupan iznos startnine 25 EUR  (rok za uplatu startnine je 26.08, strtninu NE UPLAĆUJU U HRK). Bankovna taksa inozemne transakcije ide na teret inozemnog sudionika koji uplaćuje. Ukoliko inozemni sudionici uplate depozit u HRK, (na registracijama za utrku dodatno plaćaju koliko iznosi bankovna taksa inozemne uplate ukoliko je uplaćeno u HRK). Ovo je razlog zbog čega inozemni sudionici uplaćuju u EUR.

 

Uplata depozita i on-line prijava HR sudionici: Depozit u iznosu od 80 HRK mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. Na registracijama za utrku HR sudionici 03.09. nadoplaćuju 100 HRK.

 

Uplata depozita i on-line prijava inozemni sudionici: Ukupan iznos starnine u iznosu od 25 EUR mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. On-line prijava natjecatelja mora biti vidljiva na Stotinka.hr najkasnije do 26.08. (petak) do 12:00h. Ukoliko su obadva navedena uvjeta zadovoljena sudionici osiguravaju svoj startni paket. 

 

Zakašnjele uplate: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama depozita/inozemni ukupne startnine i on-line prijavljeni do datuma 26.08. do 12:00h ne dobivaju majicu, "finišersku medalju (dobivaju "finišerski sticker") i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog).

 

Djeca, maloljetnici (2005 i mlađi) i osobe 60+(1962 i stariji) plaćaju samo depozit od 80 kn (bez nadoplate) NAPOMENA: Ovo se odnosi samo na natjecatelje iz RH!. Djeca do 12 godina - 2010. godište i mlađi -  dobivaju veličinu majice koju označe u prijavi (ne postoje majice dječjih veličina). Djeca do 12 godina mogu natjecati isključivo u Light kategoriji uz pratnju roditelja ili starije osobe! 

 

Naknadne prijave: Natjecatelji koji nisu evidentirani da su uplatili depozit od 80 HRK do 26.08. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) i inozemni natjecatelji  koji nisu evidentirani da su uplatili ukupan iznos startnine od 25 EUR do 26.08. do 12:00h (bez obzira da li su se do tada prijavili on-line) neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobivaju zamjensku umjesto iste) i službeni startni broj (dobivaju zamjenski umjesto istog) te iznos od 180 HRK ili inozemni 25 EUR participacije/članarine plaćaju na registracijama za utrku 03.09.

...................................................................................

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 26.08. poslije 12:00h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 26.08. poslije 12:00h, a koji su uplatili depozit od 80kn/ inozemni 25 EUR, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama na dan utrke 03.09. do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita, no sudionici mogu uzeti svoj startni paket na prijavama.

Startni paket: U svim navedenim slučajevima može se pokupiti isključivo na registracijama za utrku 03.09. te se isti ne šalje naknadno poštom.

Valjanost prijavePrijava je valjana ukoliko se sudionik 1.) prijavio do 26.08.on-line do 12:00h i 2.) HRsudionik uplatio depozit od 80kn/ ukupnu startninu 25 EUR inozemni sudionuk, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 26.08. do 12:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec kolovoz / 2022.

....................................................................................

 

SUDJELOVANJE UKLJUČUJE SLJEDEĆE:   
- Organizaciju utrke
- Sudjelovanje na utrci

- Službeno mjerenje vremena

- On-line prijave i registracije za utrku
- Osiguranje GSS-a i liječničku službu
- Zemljovid / vodič za utrku

- Majica (za one koji su uplatili depozit do 26.08.)
- Obrok na cilju
- Startni broj 
- Okrijepa na cilju za sve kategorije
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Paketi sponzora za pobjednike

- Finišerske medalje (za one koji su uplatili depozit do 26.08.)