B2B trail 2020
UPUTE ZA KAPETANE TIMOVA
Za pravovaljanu prijavu tima/sudionika potrebno je:
1. Prijaviti sve sudionike on-line (svima upisati kapetanov broj telefona i email)
2. Poslati podatke o tvrtki za predračun na kontakt e-mail
3. Smještaj regulirati/rezervirati samostalno na dane kontakte
Račun se šalje po uplati sredstava po predračunu.
Prenošenje paketa startnine na drugu osobu:
Paket startnine se može prenijeti na drugu osobu sve do početka utrke / završetka prijava.
Povrat sredstava:
Do 24.09. mogući je povrat sredstava u cjelokupnom iznosu (startnine).
Od 14.04. nema mogućnosti povrata sredstava (startnina + hotel) no netko tko odustane može svoj paket prebaciti na drugu osobu.
Ostale važne napomene oko uplata i prijava
Povrat sredstava: Nakon 24.09. nema povrata sredstava za uplaćene startnine
Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 04.10. a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita.
Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, vraća se startnina u iznosu od 50%, a sudionici mogu uzeti svoj startni paket i koristiti sve ostale uvjete i pogodnosti (obrok i sl.).
E-mail: b2btrail@outdoor.hr
Mob: 098 819 281 / 099 641 6411