B2B trail 2020

UPUTE ZA KAPETANE TIMOVA

Za pravovaljanu prijavu tima/sudionika potrebno je:

1. Prijaviti sve sudionike on-line (svima upisati kapetanov broj telefona i email)

2. Poslati podatke o tvrtki za predračun na kontakt e-mail

3. Smještaj regulirati/rezervirati samostalno na dane kontakte

 

Račun se šalje po uplati sredstava po predračunu.

Prenošenje paketa startnine na drugu osobu:

Paket startnine se može prenijeti na drugu osobu sve do početka utrke / završetka prijava. 

 

Povrat sredstava:

Do 24.09. mogući je povrat sredstava u cjelokupnom iznosu (startnine).
 

Od 14.04. nema mogućnosti povrata sredstava (startnina + hotel) no netko tko odustane može svoj paket prebaciti na drugu osobu.  

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat sredstava: Nakon 24.09. nema povrata sredstava za uplaćene startnine

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 04.10. a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita.

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, vraća se startnina u iznosu od 50%, a sudionici mogu uzeti svoj startni paket i koristiti sve ostale uvjete i pogodnosti (obrok i sl.).

 

Kontakti za sva dodatna pitanja
E-mail: b2btrail@outdoor.hr 
Mob: 098 819 281 / 099 641 6411